♥ Pyssel

I dag har jag pysslat med min lillebror, bl.a. så blev det med pärlor som han blev alldeles förtjust i.. Ja, min lillebror heter Charlie och är 2 år. Gud, han tyckte det var jätte intressant.

Vill passa på att skriva att jag tycker det är roligt att så många vill vara med i min "Veckans blogg" -tävling denna vecka, och den tävligen avgörs inte förns på Söndag så det är bara att fortsätta anmäla er.. och för de som inte har hunnit göra det ännu så gör det! (Om du vill, men vem vill inte?) LÄNK

Åter till själva inlägget... De här pärlorna som jag och min lillebror satt och pyssla med i dag har bokstäver på sig och även olika slags hjärtan, så jag skrev ett ord och tog kort. Så jag lägger upp den här..





Kommentarer
Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

tack! :D

Postat av: JULIA

sv / okej! :D har du sett i mitt inlägg ? att jag ska vara med i radion ! wiho, jag ska prata om min blogg ! :)))

Postat av: Linda

Härligt med lite pyssel med lill brorsan :).



Sv; det var så lite så :)

Postat av: Anna med A

vad gör du? :)

Postat av: mk

ja jätte bra,du borde kolla på de :)

Postat av: Therese

vilken fin bild!

Postat av: carolinakarlsson

japp vad händer imorrn då? ;)

Postat av: sandra. wicked.

nice blogg får jag säga :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0