♥ Veckans blogg?


 

 


Kommentarer
Postat av: Anna med A

haha ja :)

Postat av: Linnea

anna sv; =)

Postat av: Jossan

sv; hehe tack vad gullig du är! dock har jag gjort provet nu och det gick jättedåligt :/

Postat av: Linnea

jossan sv; ajdå låter inge vidare =/

Postat av: Anna med A

jag är med :)

Postat av: Linnea

anna sv; åh vad roligt =)

Postat av: Anna med A

haha gör det :D

Postat av: danten89

Allt bra? :)



Jag är med^^

Postat av: Linnea

danten89 sv; vad trevligt =)

Postat av: danten89

Tack :P

Härligt att höra. :)



Jo det är bra. :P

Postat av: molly

tack så mycket! :) & jag är jättegärna med!

Postat av: Besart

Jag är med! :D



sv; Tack! haha jo. de e bra allihopa :)

Postat av: sandra

hihi ja =)

Postat av: Jennie

Kart jag är me igen!!

=D

Postat av: mk

hihi aa,men sovgott:)

Postat av: LINKÖPINGSSTOLTHET - ELINN

hejsan, allt bra? :)

Postat av: Jennifer

jag är med :)



sv: haha ja verkligen! :D

vad ska du göra idag då? :)

Postat av: Anna

tack så mycket :)

Postat av: Sara

Sv; Tack så mycket :), vad gör du då? ^^

Postat av: Johanna

jag är med!!:)

Postat av: Sandra

jag är gärna med =)



sv: ja ganska =)

vad gör du då? =9

Postat av: Saaaaaaandrizz<33

Sv: Okej :)

Jag är med!

Postat av: nesrin

JAG VILL !:)

Postat av: Linnea

molly sv; =) vad bra =)

Postat av: Linnea

basart vad trevligt =)

Postat av: Linnea

jennie sv; okej vad trevligt =)

Postat av: Besart

Jo precis.. jag kollar på nya bloggar hela tiden.. men jag gillar att ha koll på vissa varje dag ändå :)

Klart jag ska va med :P haha

Postat av: danten89

Händer idag? :)

Postat av: Linnea

jennifer sv; vad trevligt =)

Postat av: Linnea

anna sV; varsegod =)

Postat av: Linnea

sara sv; jadu inte så mycket sitter här och svarar på kommentarer hehe sj?? =)

Postat av: Linnea

jennifer sv; vad trevligt =)

Postat av: Linda

Sv; okej, jo det avsnittet var verkligen sorgligt :(. jag tycker att det känns så tomt i serien utan Marissa :(

Postat av: danten89

Okey :)

Vad är du ute efter då?

Jag ska till jobbcoachen jag, men först lite lunch ;)

Postat av: Linnea

Linda sv; ja eller hur tycker jag också!

Postat av: Linnea

danten89 sv; ska bara köpa lite te och typ naturgodis osånt lite halvtråkig inhandling dock haha :D aah okej, hoppas det blir trevligt och givande =)



Postat av: Linda

Sv; jo jag har sätt ett avsnitt utav säsong 4 :).

Postat av: sandra

ja =) sj?

Postat av: matilda

jag vill jätte gärna vara med :)

Postat av: Linnea

linda sv; aah okej =)

Postat av: Linnea

matilda sv; okej vad trevligt =)

Postat av: danten89

Köp lite yoghurt cashewnötter till mig då? ;)



Njae.. jag vet ju allt som dem säger sedan innan, men men :P

Postat av: eesther

jag är med :D

Postat av: GUEVACCI

Eftersom du är med och tävlar "dagens blogg" hos så tipsar jag att du kan vinna en klocka också, kika och anmäl dig där också ^^ jag är med här :D

Postat av: eesther

jaag är meed :D

Postat av: Linnea

danten89 sv; haha aa visst :D

Postat av: Linnea

eesther sv; okej vad trevligt =)

Postat av: Linnea

guevacci sv; okej vad trevligt =)=)

Postat av: Anna med A

jadå :)

Postat av: Anonym

ah :)

Postat av: Linnea

anonym sv; =)

Postat av: Johanna

Hejsan jag vill anämla min kompis. www.heffffa.blogg.se för hennes blogg är så speciell och djup av hennes känslor.

Postat av: Linnea

Johanna svar ja absolut det är självklart att hon ska vara med, fint av dig att anmäla henne =)

Postat av: mk

jag har faktiskt ingen aning, men antagligen någon från stadium cubus eller något :) tips?

Postat av: Vista Fashionhood

Visst, vi är med ;)



Se vem som vann ”veckans blogg” vecka 41 hos oss.



Nu ger vi dig chansen att ta hem titeln denna vecka. Detta gör du enkelt genom att lämna en kommentar om att du vill vara med.



I slutet av veckan drar vi en vinnare som får sin blogg med beskrivning, länk och bild publicerad.







http://vistafashionhood.blogg.se/2010/october/da-kor-vi-igang-igen-med.html#comment

Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

jag är med!

Postat av: Checka bloggen! :D

Va fin blogg du har!! :)

Jag vill jättegärna vara med i tävlingen:D

KRAM<3

Postat av: Johanna

säger de igen;P haha



jag är med:D



Kram!

Postat av: Linnea

mk sv; jadu vet inte faktiskt

Postat av: ÅSA





jag är med! :D



Ja det var sjukt gott oxå :)

Allt bra?

Postat av: Linnea

Visa Fashionhood sv; vad trevligt =) okej ska göra de =)

Postat av: Linnea

fiona sv; okej trevligt =)

Postat av: Linnea

sv; tack så mycket =) vad trevligt =)

Postat av: Linnea

johana sv; oki trevligt =)

Postat av: mk

jaha, men bra tips ju! :)

Postat av: Linnea

åsa sv; trevligt att du vill vara med =) vad bra =) jodå det är bra här hur är det med dig? =)

Postat av: Linnea

mk sv; hehe

Postat av: mk

ah, aha jo jag har också haft min jacka i 2 år nu.. men den är nog för liten tror jag, hade den förra året men har växt otroligt mycket sen dess så. jo de är ju sant! ;p

Postat av: Linnea

mk sv; hehe tur att jag inte växer så mycket längre :D

Postat av: Checka bloggen! :D

Svar: okejj, va kul! oherregud va nervös man blir :D

Hoppas HOPPAS jag vinner :D

LYCKA TILL ALLIHOPA!

Postat av: mk

ah, haha ja :)

Postat av: ÅSA



Jag har ont i axlar/rygg, men det är som vanligt :)



vad har du för dig då?



Postat av: Linnea

sV; vad gulligt =)

Postat av: Linnea

mk sv; =) du får visa sen vilken jacka du köpte =)

Postat av: Linnea

åsa sv; ajdå låter inge vidare =/ jo med mig är det bra =)

Postat av: ÅSA





kopp kaffe låter som en bra idé :)



jag ska ta en dusch. eller kanske ett bad :D ännu bättre



Postat av: mk

jadå, blir nog imorrn jag köper någon! :)

Postat av: amanda

det är finfint med mig :) gjort idag då? kram!

Postat av: carolinakarlsson

okej tack så mycket för tipset! :)

Postat av: E M M A

sv: Så bra, jo då :P

göru? :)

Postat av: Yasmine

okej :) Roligt att höra :)

Postat av: Amanda

okej =)

Postat av: B E L L A H U U Y N H ♥

Jag är med ;)



sv: hehe tack tack !

Postat av: Linda

Sv; aha okej :P. Nej, men gud nu blir jag ju riktigt nyfiken på hur det kommer att sluta i säsong 4 :). jag, vet inte om det bara är fyra säsonger. Hoppas att det finns fler :)



Jag kommer verkligen att skriva om vad jag tyckte om säsong 4 :)

Postat av: Sara

Jag är med :)

Postat av: Linnea

åsa sV; aa var riktigt gott faktiskt =) åh gud så mysigt med ett bad =)

Postat av: Linnea

mk sv; ok hoppas du hittar nån fin =)

Postat av: Linnea

carolina sv; varsego d=)

Postat av: ANONYM

jora det har jag :) har du?

Postat av: Moa

Idag gick det superbra på mitt engelska prov. Nu ska jag plugga so eftersom att det är prov på det imorgon! :)

Postat av: Linnea

sara sv; okej vad trevligt =)

Postat av: Linnea

moa sv; åh vad bra! lycka till =)

Postat av: Linnea

sv aarå det har jag =)

Postat av: Anonym

aadå! :)

Postat av: Neahn - [Fotoblogg] och Livet

Jag är med :D

Postat av: mk

aadå :)

Postat av: carolinakarlsson

vad gör du då? :)

Postat av: Linnea

yasmine sv; hehe aa =)

Postat av: Linnea

carolina sv; svarar på kommentarer js?

Postat av: sofie

hejhej! Fin blogg! Följ gärna med mina äventyr i Schweiz:)



Kram Sofie

Postat av: ANONYM

okey :)

Postat av: Artan

Härligt, jag tar det bara lungt hemma :)



Jag är med

Postat av: carolinakarlsson

okej,jag spelar spel :)

Postat av: Linda

Jag är med :D



Händer idag då? :)

Postat av: e S o h

Sv: Haha, roligt att läsa dina svar nu :)

hur har dagen varit idag då?

Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Jag är med!



Tack du :)

Postat av: Linda

Sv; aha okej, ibland kan det vara skönt att inte ha så mycket att göra :). Blir nog samma här, se på O.C och ta det lugnt :)

Postat av: mk

ja, de finns de verkligen ! :D

Postat av: elleen

Jag är med! :D

Postat av: stella

jag är med :)

Postat av: Jennifer

sv: jaha, okej det låter mysigt :) vad gillar du för teer bäst? färg och liksom sort typ ^^

jag ska plugga, har ett ganska jobbigt prov imorgon :(

Postat av: Sandra

sv: jag sitter och svarar på kommentarer jag med ^^

Postat av: danten89

Jo min dag har varit helt okey =)

Postat av: FRIDA MARBE

jag äär med sötnos! :)

Postat av: ÅSA





ja så sjukt skönt med bad :)



Vad har du för dig?

Postat av: mk

ja :p vad gör du?

Postat av: Nathalie Nyren

är med :)

Postat av: carolinakarlsson

jag spelade rebubbled! :)

Postat av: aww

jag är med:D

Postat av: Yasmine

Du har väldigt fint hår :)

Postat av: mk

haha jaha xd jag lyssnar på musik och äter glass ;p

Postat av: danten89

När drar du en vinnare? ;)

Postat av: Linda

Sv; hehe, okej :). Tycker verkligen att du borde kika på O.C :)

Postat av: Emelie

okej tack för din åsikt iaf

Postat av: Neahn - [Fotoblogg] och Livet

Jag är med (:

Postat av: Neahn - [Fotoblogg] och Livet

Jag är med (:

Postat av: Jennifer

Jag är gärna med :)

Postat av: T

jag är med :D

Postat av: liindblaads

Hoppas du får en trevlig kväll :) du kanske med ska kolla paradise hotel ?

kram :)

Postat av: Anna med A

ja :D

Postat av: Neahn - [Fotoblogg] och Livet

jag är med (:

Postat av: JULIA

jag är med !

Postat av: Sara

Sv; Ellehur :) Vilket är ditt favoritsmycke?

Postat av: carolinakarlsson

jo det tycker jag! :)

Postat av: Linnea

emelie sv; det var så lite så =)

Postat av: Linnea

ellen sv; trevlig t=)

Postat av: Linnea

Neahn sv; trevligt =)

Postat av: kling

läs följ och kommentera.

http://mkliing.blogg.se

Postat av: adele- filmbloggen

Jag är gärna med! :D

Postat av: IISABEL

jag är med! :D

Postat av: mk

hihi ja:)

Postat av: Therese

sv: gött :D

Postat av: emma♥

Jag är med :D

Postat av: emma♥

fin blogg du har btw ;)

Postat av: IISABEL

tack :D

Postat av: MORE THAN SEX

ha en toppenkväll!

Postat av: Linda

Sv; haha, okej :). ha en fortsatt trevlig kväll :)

Postat av: Linnea

KLING SV NEJ TACK!

Postat av: IISABEL

jadå!

Postat av: Adde=)

Jätte fin blogg du har =)<3



besök gärna: addeokeef.blogg.se <3

Postat av: 17 år och ung mamma

jag är med :)

Postat av: 17 år och ung mamma

jag är med :)

Postat av: 17 år och ung mamma

jag är med :)

Postat av: 17 år och ung mamma

jag är med :)

Postat av: 17 år och ung mamma

jag är med :)

Postat av: emma♥

Kommenterar igen vill ju vinna XD

Postat av: Linnea

17 år och ung mamma sv; okej vad trevligt =)

Postat av: tessan

jag är med :)

Postat av: JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT

jag är med :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0