♥ Världens bästa barnvakt!

Är barnvakt just nu till min lillebror Charlie och vi har varit de nu i några timmar, vi har ätit god middag och busat. Fick precis höra av min bror att jag är världens bästa barnvakt och att han ska flytta hem till mig sen.. Gullig han är ♥ Ska snart borta hans tänder och sedan läsa lite nattsaga för honom innan han får ta och sova för natten.
 
Vi sitter just nu och kollar Lilla Melodifestivalen och solstrålen älskar musik, han sjunger till låten och dansar. Får se hur lätt de blir att få han i säng strax, när han är såhär uppspelt just nu..
 
Bilden nedanför är från när vi äter lite middag (Till höger) och den andra är när han klädde ut sig till Batman när vi skulle ha lite lördagsgodis-mys.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0