♥ Min helg

Hejsan! Då var det redan Söndag och min lediga helg är snart slut. 
 
Som jag skrev i Fredags var jag först på middag i Ropsten hos min vän och hennes pojkvän, riktigt mysigt! Sedan åkte vi in till Söder och spela biljard och mötte upp de andra. Hade riktigt roligt! Träffade Nicklas och Patrik som jag inte träffat på 5år! Gud vad tiden går fort..
 
I Lördags gick jag upp tidigt och åkte in till stan med min syrra och gick i affärer, sedan åkte vi till Friends arena för Ladies night och det var riktigt bra! Får lägga upp bilder på de lite senare. Var hemma runt. halv 1 och då var det bara att gå hem och sova, för jag var så trött.. 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Malin

Gud så fin du är Linnea! :)

Svar: Tack så hemskt mycket, det värmer :-)
lovebylia.blogg.se


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0