♥ Fredag imorgon

Då var första November helt och det känns helt sjukt. Tänk snart är jul och nyår här! Tycker ändå att det är mysigt när det börjar bli lite kallare att sitta in och mysa framför en film med massa ljus.. Dock ej så roligt kanske att vara ute och frysa, men det finns kläder!
 
Nu i helgen är jag ledig och den har jag ganska inplanerad, i morgon direkt efter jobbet ska jag åka hem till Elise och äta middag, sedan ut och fira en vän som fyller år. Inte träffat han nu på jätte länge, nått år? så det ska bli super roligt! Sen på lördag ska jag och Frida åka in till stan och fika, shoppa och kolla affärer. Sedan ska vi även äta middag ute och sedan gå på Ladies Night på Friends arena, ska bli supe skoj! Sen på söndag har jag massa ärenden att utreda osv. så det blir fullt upp denna helg, trots att man är ledig vill man ändå göra nått..
 
Varit ganska hektiskt på jobbet nu senaste veckan och mycket nytt och samtidigt måste man akta tungan om det man säger.. Men det flyter på jätte bra tycker jag, måste bara tänka på att ta det lugnt på kvällarna efter jobbet och samla kraftena inför en ny arbetsdag.
 

♥  Saknar mitt långa hår ♥


Kommentarer
Postat av: Mikael

Tjena, Modemannen här!

Jag hoppas jag inte stör, men tänkte bara fråga om du har lust att hjälpa till för jag skulle verkligen behöva det! Har du något intresse av ett Modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer så klart. Om du vill ha mer läsare som tycker om mode till din blogg så kan du alltid göra ett seriöst inlägg i forumet. Men om du kanske bara gillar att läsa inlägg och inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen i forumet. Tack snälla för att du tar dig tid att kolla på detta / Kram från Modemannen Mikael


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0