♥ Snart tillbaks på banan igen

 Efter ungefär en vecka sängliggandes är jag nu på benen igen. Fast i natt hade jag åter en sömnlös natt sov bara några få timmar och i morse vakna jag som en zombie! Men de var bara att gå upp och ta en dusch och dricka en massa kaffe så man vakna till liv och kunde åka iväg till jobbet.
 
Har nu nästan precis slutat jobba för dagen, vart en lång sådan men de är en helt annan historia. I dag hade vi möte och en i styrelsen var med, väldigt givande och intressant tycker jag. Är hemma om ungefär en timme och då blir det att gosa ner sig i soffan en stund innan man ska lägga sig i sängen igen och försöka sova, hoppas på fler timmar sömn denna natt annars kommer det att bli hopplöst att komma upp till jobbet igen i morgon!
 
♥ Hoppas ni allesammans får en underbar fortsatt onsdag kväll ♥
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0