UTLANDSRESA

I dag tänkte jag skriva om en utlandsresa och jag har ju varit i ganska många länder runt om i världen t.ex. Thailand, Turkiet, Spanien, Grekland och Holland osv. men jag tänkte skriva om min senaste utlandsresa som var till Turkiet i somras.

Jag och min syster åkte till Turkiet i somras och resan var inte lika lång som till Thailand, vilket jag personligen tyckte var väldigt skönt eftersom jag inte kan sitta stilla så länge för mitt blod. Var framme på hotellet runt 2-3 tiden på natten och det var säkert 25-30 grader varmt redan då, grotesk hetta och helt underbart!

Alla människor var hur underbara som helst och inte sådär "försäljar" aktiga även om det var lite i den stilen men inte så pass som det är i Thailand.

Om jag fick välja skulle jag helt klart åka tillbaks men i såfall med min pojkvän då killarna var lite jobbiga..

 

 


Kommentarer
Postat av: Jossi

Sv; aa, verkligen :)

allt bra? :)

Postat av: danten89

Vad menar du med att killarna var jobbiga? :(



Jag har vart på stan. Nu blir det snart mat ^^



Postat av: daniella:)

Fin blogg du har! Allt bra med dig?:)

Postat av: Sara

Ha en fin eftermiddag :)

Postat av: Clara

vackra bilder :) åkte du och din syster helt själva?

Postat av: julia

sv: okej var det bra där? :)

Postat av: bella

lugnt :) står allt rätt till hos dig:)? kram B

Postat av: Linnea

sv: ja sj?

Postat av: danten89

Usch.. jag har hört om dem där "sliskiga" turkarna.. funnits i alla tider.. dem ärver det efter varann..



Ha en fin fredagskväll =)

Postat av: Linnea

sv: tack detsamma :)

Postat av: Linnea

sv: tack detsamma :)

Postat av: Clara

sv; häftigt! men gud vad roligt :)

Postat av: Linnea

sv: ja men precis =)

Postat av: danten89

Tur det? ;)



Händer ikväll? =)

Postat av: Linnea

sv: ja =)

Postat av: Linnea

SV: haha aah =) jadu händer inte så mycket tänkte bara mysa framför tvn.. Är ju sjukskriven =/ sj? =)

Postat av: danten89

Okey.. jaa men det är inget fel på det?=)



Jag ska se fotbollen =)

Postat av: T i l d e !

Vi såg på Brides Maids:)

Postat av: Linnea

sv: neh gud nej, ska bli riktigt mysigt =)

åh fan vad nice, vilka spelar?

Postat av: Linnea

sv: ah okej var den bra? =)

Postat av: julia ♥

sv: åh, härligt :) jag var ju alanya för en vecka sedan :)

Postat av: Sandra T ♫♪

jaa :)

Postat av: danten89

Ungern - Sverige på fyran halv åtta :D

Postat av: T i l d e !

Den var skitbra!:D

Postat av: Linnea

sv: aah okej =)

Postat av: Linnea

sv: jajuste riktigt skönt där nere =)

Postat av: Linnea

sv: aa =)

Postat av: Linnea

Sv: vad bra =)

Postat av: julia ♥

sv: ja helt underbart, vill tillbaka :(

Postat av: danten89

Heja Sverige? =)

Postat av: Sara

Allt bra? :)

Postat av: Linnea

sv: ja det förstår jag! =)

Postat av: Linnea

sv: Aarå självklart! Heja sverige =)

Postat av: Linnea

sv: det förstår jag =)

Postat av: danten89

Tänker du se nåt på matchen?=)

Postat av: julia ♥

sv: rekomenderar du side? :)

Postat av: Linnea

sv: jag vet inte riktigt faktiskt, ganska mycket fotboll i mitt jobb så jag är glad om jag slipper den på fritiden hehe men klart lite ska man väll titta för att se hur de går =)

Postat av: Linnea

sv: yes det gör jag =)

Postat av: julia ♥

sv: okej :)

Postat av: caiza

Härligt! :D Jag ska själv utomlands inatt ^^!

Postat av: jessica

såg härligt ut! :D

Postat av: Anonym

Har en fråga till dig o undrar vad du gör på ditt jobb? Tacksam för svar :) kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0