September listan

Här kommer en lista över vad som kommer här i bloggen under September månad, varje dag är det ett nytt special inlägg och redan nu kan du se vad som kommer under specifik dag så håll utkik om det är något speciellt du vill läsa om här i bloggen..

Skriv gärna idéer till mig om det är något speciallt du vill att jag ska skriva om följande månader.

1 GAMMAL OCH NY BILD PÅ MIG

2 UTLANDSRESA

3 MIN FAVORITFÖDELSEDAG

4 FLYTTA HEMIFRÅN

5 FAVORIT PLAGG JUST NU

6 DETTA FINNS ALLTID I MIN VÄSKA

7 5 FAKTA OM MIG

8 MIN LILLEBROR

9 VART ÄR DU OM 5 ÅR

10 ETT MINNE #1

11 ETT MINNE #2

12 MIN FAVORITLOOK VARDAG

13 MIN FAVORITLOOK FEST

14 DEN HÄR PERSONEN INSPIRERAR MIG

15 RESOR SOMMAREN 2009

16 RESOR SOMMAREN 2010

17 RESOR SOMMAREN 2011

18 DEN HÄR VECKAN

19 MIN SYSTER

20 VINTERJACKA

21 MINA FÖRÄLDRAR

22 VAD HADE JAG PÅ MIG I DAG

23 MINA DRÖMMAR

24 MINA RÄDSLOR

25 DET HÄR SAKNAR JAG

26 ETT ANNAT ÖGONBLICK

27 DET FINASTE DU GJORT FÖR NÅGON

28 DET HÄR SATSAR JAG PÅ I HÖST

29 DET HÄR VILL JAG BLI BÄTTRE PÅ

30 DEN HÄR MÅNADEN

 


Kommentarer
Postat av: Sara

Kul lista :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0