Helgen v.37

Hej hej bloggen! Har varit fullt upp på jobbet bl.a. och då är jag helt slut när jag kommer hem, men nu är jag ledig idag och i morgon så då kan jag passa på att blogga lite..

Tänkte skriva här om förra helgen.. Då jobbade jag kväll på fredagen och när jag kom hem drog jag till Jesper direkt (en snabbvesit hem bara och lämna jobbgrejerna) sov över hos han och sedan på Lördagen tittade vi på tipset och sedan blev det en god middag.. Senare efter middagen spelade vi Buzz, jag vann! Ha! (Vinnar skalle som jag har så var det bra för annars skulle jag vara sur resten av kvällen)

Senare på kvällen blev det pil kastning samt poker.. Väldigt roligt bägge delarna.. Det var jag, Sebastian, Jesper, Alexander och Tobias som spela. Riktigt trevligt var det! På söndagen var det jobb igen, helgen gick super fort men det gör den ibland och nu är det helg igen och hela veckan har gått jätte fort!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0