God kväll!

Kom hem från jobbet för någon timme sen så har ätit middag samt tittat på tv sen dess, och nu sitter jag här.. Har många kommentarer som ligger obesvarade men jag tar de i morgon innan jobbet eller när jag kommer hem.

För just nu jag är jätte trött och jag måste verkligen sova efter jag lagt upp dagens vinnare av bloggtävlingen naturligtvis.

I morgon jobbar jag kl. 9.30-18.45 så jag kommer att komma hem ganska sent i morgon..

Min bror fyller år i morgon också och typiskt att jag ska jobba kväll så jag inte hinner träffa honom på hans dag, men jag får ringa och gratta honom istället för det uppskattas nog av han.

En mysig höst bild bjuder jag på i dag!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0