GAMMAL & NY BILD PÅ MIG

Ungefär 14 år gammal...

22 år gammal..

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

Nu är det så att jag har en frågestund på min blogg.. Och skulle bli jätte glad om du kanske kunde kolla in och skriva en eller flera frågor! :)

Förlåt om du inte gillar dessa kommentarer..

Postat av: frida

sv; usch då, krya på dig en massa!

jo tack det är bra, trött efter en lång skoldag bara! :)

Postat av: ♦ Viggin ♦

Lite skillnad där ;) Men du var och är fortfarande lika vacker! :D

Postat av: Linnea

sv: åh tack så mycket =)

Postat av: tess

sv: haha jo, det var det också :-)

Postat av: Linnea

sv: tack så mycket =) aah okej de förstår jag hehe,..

Postat av: neli

shit vad man ändras hihi =) otroligt!



jo tack, min dag har varit toppen! allt bra med dig då? hoppas det =) kram

Postat av: Linnea

neli svar: Ja eller hur hehe =) Vad bra, jag är sjuk haft jätte ont i halsen men fått antibiotika nu så är på bättrings vägen =) Kram

Postat av: neli

åh så jobbigt =( krya på dig! =)

kramen

Postat av: julia

sv: gjort idag? :)

Postat av: Linnea

neli svar: Jaa :/ Tack så mycket =) kram

Postat av: Linnea

Julia sv: i dag har jag varit hos läkaren bara osen legat i sängen bara hehe sj? =)

Postat av: fatimaswary

vsg :)

Postat av: danten89

Händer det nåt spännande på rederiet då?=)



Jag slappar bara innan läggdags, måste borsta tänderna :)

Postat av: fatimaswary

nja inte riktigt ;)

sj? har du några planer inför helgen?

Postat av: Linnea

sv: aah okej hoppas du gör nå skoj iaf =) Jadu går ju på pencillin så inge festande blir det men i morrn ska jag träffa släkten hehe =)

Postat av: fatimaswary

men de låter ju kul! :D

kram

Postat av: Linnea

sv: ja men precis hehe men de roliga är att min storasyster ska ta med sin kille för första gången till släkten kommer bli trevligt o roligt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0