Frågor & Svar

Har fått många frågor av läsare som undrar vad jag jobbar med och vad mina arbetsuppgifter är, så jag tänkte ta och svara på de frågorna här och nu så ni får klart för er vad jag gör om dagarna när jag är borta från bloggen..

Vad jobbar du som och vad är dina arbetsuppgifter?
-
Jag arbetar i kundtjänst till en av sveriges största tv-leverantörer, där jag svarar främst på abonnemangs och faktura frågor.. Arbetar mestadels i telefon på inkommande samtal men kan även bli en del utgående samtal också.

Varje dag lär jag mig någonting nytt så detta jobb ger mig väldigt mycket och jag trivs extremt..

Min provanställning går ut här i September och för någon dag sedan fick jag veta att jag får vara kvar efter den dvs. att anställningen går över till en "tills-vidare-anställning", så nu kan jag börja leta lägenhet på riktigt!

Vara glad och trevlig är en självklarhet i mitt arbete och det är jag hela tiden även utanför jobbet så det är en självklarhet/naturligt för mig..

 

Hoppas ni som ställde frågorna är nöjda med svaret..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0