Brunt hår

Hej hej!

Just nu suktar jag efter att få mitt ljusblonda svalj att bli så mörkt det kan bli, näst intill svart men inte riktigt så mörkt. Tycker det är väldigt fint med brunt hår för då framhävs både ansiktet och ögonen, speciellt om man har blåa ögon (Och det har ju jag!)

Är just nu i planerar stadiet än så länge att gå över till den mörka sidan, vi får se om det stannar så eller om jag gör något åt det.. Så trött på mitt blonda hår nu iaf. det är riktigt ljust, usch!

Vilken hårfärg har du?

 

Ska i väg och fira mina mostrar nu så har ej hunnit och svara på allas kommentarer och dagens blogg tävlingen är inte avslutad ännu, så bara att vara med så drar jag vinnarna ikväll.. Ha en underbar dag!


Kommentarer
Postat av: Sandra T ♫♪

jag är blondin :)

Postat av: M A R I A~ Make cupcakes not war~

JAg är platinablond haha!



- Okej:D vad gör du? :)

Postat av: caiza

sv: jag drar till Grekland! :D

Postat av: Anne

Hihi ja visst är dom;)

Jättefin blogg!

Postat av: Jennifer

Brunt hår är så fint skulle passa dig :) grymt bra blogg! :)

Postat av: Anonym

Du är så snygg allt pasaar dig :)

Postat av: Tina

Brunt skulle passa dig för du är så snygg! :) förresten du är min nya favorit blogg läser den flera gånger per dag :) kramar <3

Postat av: Linnea

Jennifer sv: tack så mycket :)

Postat av: Linnea

Anonym om Brunt hår:



Du är så snygg allt pasaar dig :)



Svar: Tack så hemskt mycket :)

Postat av: Linnea

Tina om Brunt hår:



Brunt skulle passa dig för du är så snygg! :) förresten du är min nya favorit blogg läser den flera gånger per dag :) kramar <3



svar: Åh tack så hemskt mycket snäll du är :) Åh det var jätte kul att höra =) Kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0