#4 FLYTTA HEMIFRÅN

Just nu bor jag hemma men har bott själv och det var i Uppsala i en studentkorridor, var väldigt roligt men samtidigt ensamt att bo själv.. Tur att Jesper kom och hälsa på varje helg annars vet jag inte hur jag skulle stå ut.

I korridoren bodde jag med 5 killar som gick ingenjörslinjen på uppsala universitet så de sysselsatte sig med lite konstig saker t.ex. förfesta med en ångermaskin, lite komiskt roligt..

Jag hade endast en madrass i rummet där jag bodde, eftersom jag inte skulle bo där under mer än nån månad så jag tänkte att det inte var någon idé att släpa dit mina möbler eftersom det var spiraltrappa 3 våningar upp i huset.. Helt omöjligt tack vare min lathet när det gäller sånt där..

Jag skulle vilja flytta hemifrån och bo själv men jag är osäker om jag skulle klara av att bo själv dock, men klart att vänner kan komma och hälsa på osv. men det är ändå inte samma sak som att ha människor runt omkring sig hela tiden..

Bild: Jag och Jesper

 


Kommentarer
Postat av: lovisa

sv: DE funkar:)sj?

Postat av: Sandra T ♫♪

tack :)

Postat av: sabina

Känner samma sak över att flytta hemifrån, rädd för att känna sig ensam och så! :P

Postat av: Anne

Varsågod:D Hoppas du får en fin kväll!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0