V. 43 - Helgen

Hej hej!

Hoppas ni har haft en underbar och mysig helg, som mig.. I fredags efter jobbet åkte jag hem direkt och sedan åt jag och Frida pizza och spelade yatzy, riktigt trevligt! Sedan gick jag hem till Alle där Jesper var, och de spelade någon frågesport, svåra frågor!

Blev en promenad med Jesper dagen efter på lördagen när vi vakna för att spana in en lägenhet.. Sedan var det tipslördag och inte vann jag något! Jag jobbade i går så innan jag åkte hem för att fixa allt inför den dagen så åt jag middag hos Jesper och hans familj.. Riktigt myspys!

I går var det jobb och det var roligt.. och nu är det jobb ända fram till fredag.


Kommentarer
Postat av: Ida

oj det var länge sen jag tittade in här. vilken fin desgin du har fixat nu! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0