111027 - Ledig

God morgon! Har varit vaken sen kl.6 då min lillebror kom in och väckte mig, försökte få han och kika film så jag kunde sova lite men det gick ju sådär.. Så nu börjar jag bli lite trött för jag somna så sent i går.

Har ätit frukost nu iaf. och borstat tänderna, bytt kläder för lillebror kladdat så mycket, gott på toa, städat undan osv. mycket att tänka på! Nu ser lillebror på film och jag sitter här vid datorn och ska leta recept på muffins då vi ska ta och baka..

I helgen var pappa uppe i Stockholm så vi åkte till farmor på lunch, riktigt trevligt! Sedan på lördagen träffade jag Jesper igen, och gud så mysigt och trevligt vi hade och som alltid när vi kollar film tillsammans pausar vi filmen för att prata osv. så det tar 3-5 timmar att se en film och då blir jesper trött och somnar de sista 10minutrarna och så har det alltid varit sen första gången vi såg film för 3-4 år sen.. Så typiskt honom om jag säger så.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0