Tid bokad för behandling av ögat

Som jag tidigare skrivit har jag en ögonsjukdom som sitter i hornhinnan vid namn keratokonus och för någon vecka sen var jag på återbesök hos läkaren på Akademiska sjukhuset i Uppsala där de konstaterade att mitt "bästa" öga blivit sämre under 2 månader (Från gången innan jag var där) så läkaren ville jag skulle göra en behandling på det ögat så utvecklingen kan stanna upp..

Så på Torsdag ska jag genomgå en behandling vid namn Crosslinking där de ska skrapa på min hornhinna samt lysa med UV-ljus, lite rädd för det men känns ändå som om det kommer att bli bra.

Jag är förväntansfull för vad som kommer att ske med mina ögon, kanske kommer få bättre syn till slut iaf. och slippa min huvudvärk som jag ständigt har!


Kommentarer
Postat av: Veronicaronica

Åh vad roligt att du trivs på kundtjänst jobb :) tycker det verkar jätte roligt!=)

Postat av: Veronicaronica

Kan tänka mig det, folk måste ha hur mycket frågor som helst, Duktig du är =)

Postat av: jennie

Gud va läskigt det låter.. Hoppas det går bra!!

Postat av: Nathalie

Åh vad läskigt det låter när man ska pilla i ögonen så där. Lycka till iaf :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0