De första 5 mån. på år 2011

 

År 2011 är i full gång och eftersom jag inte har skrivit så mycket om det här året så tänkte jag göra det nu men det är mest för min egna del så jag kan gå tillbaks och läsa senare..

Året började med att jag firade det tillsammans med min bästa vän Elisabeth, hade även pojkvän då men vi drog ifrån de när vi ätit middag eftersom vi inte tyckte det var så roligt där och sen var det massa annat som spelade roll just då också (Ni som följt min blogg vet vad det handlar om)

Efter några veckor flyttade min bästa kompis ner till hennes pojkvän i Kristianstad och hon bor kvar där än, bara träffat henne en gång sen i Februari.. Saknar henne jätte mycket men känner också att hon måste få vara med sin kärlek om det är de hon vill, bara hon är lycklig så är jag lycklig för henne också. Jag finns på mobilen!

Under en och samma vecka gjorde jag slut med mitt ex och samtidigt fick jag jobb (Där jag jobbar nu) var ganska mycket just då men skönt att jag fick det här jobbet för det fick mig att få lite perspektiv på saker och ting och andras åsikter.. Hjälpt mig ganska mycket faktiskt över hur killar är osv. och inte ta något personligt utan att tänka att livet går vidare trots hur illa man än blir behandlad så ska man bara skaka av sig de och gå vidare utan att tänka dåliga saker om sig själv.. Även om det ändå händer i mellanåt!

Har mått väldigt bra nu det här året måste jag säga och vet inte vad det är för något som gjort att jag mått så bra (På en jämn nivå) har nog mina aningar men det behöver jag inte skriva här, inte ännu..

Har inte träffat min pappa så mycket det här året heller, inte pratat med han heller.. men han kom när jag fyllde år och det har han aldrig gjort tidigare så det kändes bra.

I Februari fick jag beskedet att jag har en ögonsjukdom,  inte det besket jag ville ha och mått lite halv dåligt över det och oroat mig väldigt mycket över hur det ska gå i framtiden.. men har lärt mig att det inte är något jag kan göra något åt och att när jag är orolig gör inte att jag mår speciellt bra heller och jag vill må bra så försöker att inte tänka så mycket på det.. Även att det händer att jag gör det!

Det har hänt massa andra saker också men för att inte göra inlägget för långt tar jag det en annan gång..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0