Frågor & Svar

Här kommer lite svar på några frågor..

Vad heter du i mellannamn?
Maria

Hur lång är du?
Jag är ca. 165 cm lång.

Vad är viktigast hos en kille tycker du?
Att han lyssnar och bryr sig men även att han är ärlig samt mysig är ett måste!

Brukar du vara ute osminkad?
Jajjemän, naturlig skönhet är det finaste!

Vad jobbar du med?
Jag jobbar i kundtjänst på Kungsholmen i Stockholm

Hur är du som person?
Jag är glad och trevlig person som är väldigt envis när jag vet vad jag vill.

Hur länge har du haft din ögonsjukdom?
Har vetat om den sen februari i år, så inte så länge!

Hur gammal är din lillebror?
Han är 2 år, 3 i September.

Vad tycker du om otrohet?
Jag tycker inte det är så bra, har tyvärr erfarenhet av det och skulle aldrig ta tillbaks en kille i dag som varit det mot mig.. För mig är det a och o att lita på den man är tillsammans med.

Vilken skostorlek har du?
37

Hur ser din drömkille ut?
Oj, har nog ingen direkt drömkille faktiskt men han ska vara lång iaf. men inte för lång! och han ska ha magisk famn och fina ögon!

Vill du gifta dig en dag och skaffa barn?
Ja, någon gång när jag träffar en kille som jag trivs och vill leva med.

Vad ska du göra i sommar?
Jag ska jobba men jag har 3 veckors semester och då ska jag till Turkiet en vecka samt ner till min bästa vän i Kristianstad.


Kommentarer
Postat av: Veronica

Tack så jätte mycket =) Allt ät bara fint :) sj?

Postat av: Veronica

Åh vad underbart med Turkiet =)

Postat av: Veronica

Håller med dig om det med otrohet

Postat av: Veronica

Vad jobbigt att det inte har blivit bättre med ögat vännen :/


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0