Back to work!

Klockan är snart halv 11 och jag sitter här framför datorn och ser ett avsnitt av O.C ska snart lägga mig för kvällen för imorgon väntas en arbetsdag, jajjemän ni hörde rätt efter ca 7 veckor av inget arbete ska jag imorgon bege mig tillbaks och börja arbeta igen.. Efter sjukskrivning och semester ska jag nu på banan igen, känns roligt!

Har en del och göra imorgon innan jag börjar jobba så bäst att försöka åka in i tid så jag hinner med allt som ska göras innan jag börjar..

Jobbar hela veckan men vet dock inte hur mitt schema ser ut, hoppas bara inte att jag slutar kl 22 på fredag men det återstår att se..

 


Kommentarer
Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

var med och tävla om en ny cykel i min blogg :D



http://smnmode.blogg.se/2011/july/vinn-en-beach-cruiser-cykel-fran-ride-with-st.html#comment

Postat av: Sofia - Mode, foto & personligt

Ha en trevlig helg :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0