Utbildning

Håller just nu på att kolla på studentum om det finns någon intressant utbildning som jag kan söka och gå.. Det är nog försent att söka till vårterminen så det får bli till hösten eller om det är någon som går att söka nu.

Har mina planer och funderingar som skulle passa mig utmärkt och det är antingen butik, reception eller flygplats.. men det skulle vara roligt att gå någon utbildning som är helt otippad också kanske fastighetsmäklare eller ingenjör? vi får se vad det blir men något blir iaf.

 


Kommentarer
Postat av: louise

härligt :D händer idag då? kram

Postat av: Madeleine

Jag går endast första året på gymnasiet och vet redan att jag vill läsa till socionom haha!

Postat av: ESSEM, Selena M

Har ny design på bloggen! Vad tycks? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0