Tisdag 25 Januari

God dag!

Tänkte inte skriva så mycket utan endast några rader för jag ska snart bege mig ut på ett äventyr..

Är fortfarande förskyld i dag och känns nog värre än vad det är.. men det är väll så med allt nästan, att man bryr sig mer själv än andra.

Skulle till min pojkvän i går men var ju sjukt seg och trött så det blev inte så, men i dag känner jag mig lite bättre men självklart fortfarande seg men kanske blir bättre senare i dag.. Får hoppas på det iaf!

Min lillebror var hemma från dagis i går och även i dag, han är sjuk och jag tror han och jag kanske smittat varandra med någon förskylning/ ont i halsen.. Får hoppas vi båda blir friska snart dock.

Ska ta och kila i väg nu och hoppas på det bästa! Jag har iaf. en bra känsla men nervös.. Ska dock försöka att inte vara nervös för det kan bli kaos då och sitt rätta jag kommer inte fram på samma sätt..

Skriver mer senare! Ha en underbar dag..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0