1. Presentera mig själv

Nu tänkte även jag göra en sån där lista med saker att skriva om varje dag, så här har ni listan som jag tänkte skriva om månaden ut.. Gör en ny sen tills nästa månad.

1. Presentera mig själv
2. Kärlek
3. Mina drömmar
4. Mina syskon
5. Mitt favoritminne
6. Resor sommaren 2010
7. Den här veckan
8. I min väska
9. Min favoritfödelsedag
10. Det här får mig att må bättre
11. Min favoritplats
12. Någon som gör mig glad
13. Mitt bästa sommarminne
14. Den bästa julen
15. Den här månaden


1. Presentera mig själv

Jag heter Linnea Arvidsson och är snart 22 år gammal.. Man kan tro att jag är hel svensk för mitt efternamn, men det är så att min mamma är svensk och min pappa är finsk.. men kan dock inte så mycket finska trots det.

Jag har en helsyster vid namn Frida som är 3 år äldre än mig. Har även en adopterad lillebror som är 2 år gammal. Sen min pappa träffade en ny dam har jag fått 4 styckna styvsyskon varav alla utom en är äldre än mig.

Har gått ett år på fordonslinjen innan jag böt till en friskola där jag gick och läste bl.a. ekonomi i Nacka. Dagarna blev långa tack vare restiden till och från skolan, men det utnyttjade jag till pluggande.. Har även läst några kurser på högskolan, men har dock inte kommit underfund med vad jag vill studera till ännu. Jag är fortfarande ung så den tiden kommer.

Är tillsammans med en under kille sen mer än 2 år tillbaks, och det har inte alltid varit så lätt men vi älskar varandra mer nu än någonsinn och det är det som betyder något i slutändan.. Jag vet att han är mitt livs kärlek och jag hans.

Som person är jag nästan alltid glad och positiv, men såklart kommer dagar då det är mindre av den varan. Jag tycker om att träffa nya människor, men håller mig gärna undan folkmassor beroende på hur jag känner mig.. Antingen är jag mittpunkten i folkmassan som uppmärksammas eller så är jag precis tvärtom. Jag är 165 cm lång och väger runt 50-60 kg nånting, inte vägt mig på länge nu men brukar vara nånting sånt.

Jag har fobi för fötter, öron, navlar och ogillar sneakers men älskar högklackade skor och stövlar.

På fritiden när jag inte bloggar eller är med mina vänner eller pojkvän målar jag, syr och även försöker jag att börja träna nu och leva sunt. Annars är jag en helt vanlig tjej och försöker inte att vara någon annan än den jag är. Tycker illa om människor som gör andra ont men i övrigt ger jag alla en chans, och jag är en expert på att ge
andra fler chanser än vad de igentligen förtjänar.. Jag är godtrogen och tror det bästa om människor, att de kan förändras osv.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0