Onsdag 26 Januari

God morgon!

Då var onsdag här och åter i dag är jag förskyld, känner mig inte ett dugg bättre snarare sämre.. Börjar få lite ont i halsen också, men det brukar jag få när jag är förskyld så inge halsfluss eller så tror jag. Min lillebror är också hemma och är sjuk och han hade virus så det lutar åt att jag också har något sånt också. (Tror jag!)

Ska i väg i dag igen och jag hoppas denna person är på plats i dag, så jag inte frågat efter honom 2 dagar i rad.. Kan bli pinsamt eller ingenting är pinsamt för det visar bara att jag är intresserad och ivrig att prata med rätt person. Håller tummarna!

Såg en kommentar om att jag inte hade lagt upp bilder från mitt nyår.. och jag har nog glömt att göra det så under dagen här kommer kort upp från hur jag fira in 2011!

Bild från när jag var 18 år

 


Kommentarer
Postat av: Chicalouise

Hej! :) allt bra med dig? kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0