Kärlek

2. Kärlek
3. Mina drömmar
4. Mina syskon
5. Mitt favoritminne
6. Resor sommaren 2010
7. Den här veckan
8. I min väska
9. Min favoritfödelsedag
10. Det här får mig att må bättre
11. Min favoritplats
12. Någon som gör mig glad
13. Mitt bästa sommarminne
14. Den bästa julen
15. Den här månaden


K
ärlek för mig är när man inte kan sluta tänka på personen och saknar varandra så fort man skils åt.. Det är såhär jag känner för min pojkvän just nu, även att vi varit tillsammans i 2 år har det varit ganska kämpigt men jag har aldrig känt att han inte älskat mig.. Alla förhållanden har sina prövningar och om kärleken verkligen finns där mellan varandra spelar det ingen roll vad som händer. Kärleken övervinner allt.

Kärlek är något alla behöver oavsett vem det är ifrån, sina föräldrar, vänner eller partner..

Min pojkvän vet hur jag mår, vad jag ska säga utan att ens säga det.. Om jag t.ex. är sur men inte vill medge att jag är det så vet min pojkvän redan oavsett vad jag säger. Oftas vet han även varför jag är det också. Han är bara för underbar!

 


Kommentarer
Postat av: Malin

Fin blogg!

Allt bra?

Postat av: bella

hejsan sweetie =)

nu har jag utsett tre vinnare av dagensblogg :D

kom in och kolla om du vann ;)

om inte så anmäl dej igen i den nya dagensblogg ;)

kramiz<33

Postat av: Carina

Det var ord att ta med sig, tack! :)

Sv: jo bara bra. sj?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0