Dagens fråga



Vilken typ av kille faller du för?

Svar:
Jadu, bra fråga.. men faller nog mest för personligheten hos killen och det behöver inte vara någon speciell utan mer att man är sig själv och inte så "macho" usch, det går bort för min del! en kille som hävdar sig osv. det går alltså bort för min del.

Sedan faller jag för en kille som är öppen, vänlig, lite romantisk och självklart omtänksam och har hjärtat på rätt plats.. Vill alla människor väl och ger alla en chans..

Beskrev min pojkvän som jag har nu faktiskt ser jag.. fast han är sportnörd också och konstigt nog av de 2 killar jag varit tillsammans med / är har båda varit brutalt intresserade av sport och fotboll.. det är väll den sortens killar jag faller för fast jag hatar sport själv..

De flesta killar tycker om sport eller är det verkligen en slump att båda tycker om sport? det kan man ju fråga sig..

Om vi pratar kläder och utseende ska killen helst inte ha superkort hår, skjorta eller nån enkel t-shirt tillsammans med ett par jeans och gärna något fint halsband också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0