Mina drömmar

Mina drömmar är att ha ett jobb som receptionist på något fint kontor, ha en underbar pojkvän som jag bor tillsammans med. Resa varje år till något varmt land, ha 2-3 barn och såklart gifta mig så småningom men giftemål är dock inte min prio ett här i livet..

Just nu lever jag i min dröm, har världens underbaraste kille som älskar mig precis för den jag är, så nu är det bara jobbet kvar sen kommer allting annat som ett brev på posten..

Ska verkligen sträva efter att mina drömmar ska slå in.



Kommentarer
Postat av: Laila Gustafsson

Tycker de låter som vettiga mål de du har fortsätt mot dom vännen. Att gifta sig ska inte vara prio ett tycker jag är de tänkt man ska gifta sig så då händer de när de är dags inte mer med de.

JAg har aldrig varit gift å kommer nog aldrig bli de heller men älskar mitt liv som de är nu trots min sjukdom å värk för den har format mig till den jag är idag en stark positiv fristående individ.....å visst kan jag sakna den där rätta att mysa med å må gott med men de kommer tids nog de oxå.



Kram Laila

Postat av: SANNA

HEJ SNYGGING! :)

Vad händer hos dig? :)



Kram.

Postat av: Enander

Hej, var gärna med och tävla i veckans blogg! kika in :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0