Måndag 28 Februari 2011

I dag är det måndag och ny vecka har inte blivit så mycket uppdatering från mig den senaste tiden och det har varit bl.a. att jag inte haft tid och även att jag inte har någon inspiration längre (Hade) men det är roligt att se att ni fortfarande går in och läser trots kass uppdatering.

I Fredags blev det bl.a. bowling vilket jag var kass på, så vill helst glömma det! Så åter till Lördagen så blev det middag hos en tjejkompis tillsammans med 2 killkompisar, mycket trevligt! Bänkade oss framför melodifestivalen efter middagen och det var inte så bra låtar tyckte jag denna gång heller.. Ska bli spännande att se finalen då jag kanske börjar tyckas om någon låt (Lyssna om och om igen brukar göra susen!)

Blev llive musik med elgittaren och mikrofonen..

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0