Inte på humör!

Just nu känner jag mig inte på så speciellt bra humör, fast ändå är jag glad och positiv.. Svårt att bestämma sig så att säga..

Det finns bara en person som gjort så jag är på det här humöret, sa flera gånger att jag blir ledsen och besviken men icke brydde sig denna person om det! Inte första gången heller..

Varför betyder "lovar" någon helt annat för vissa människor? För mig betyder det iaf. att man håller det man lovar, men det finns tydligen andra som tänker att de inte bryr sig vad de lovar andra människor.. Blir galen fast ändå inte, för jag är inte ett dugg förvånad!

Trots jag är besviken på en enda person, ska inte det få gå ut över andra.. Så trist när man gör det, så jag ska försöka vara glad åt alla andra.

Ibland behöver man en extra kram

 


Kommentarer
Postat av: Lindah- foto,smink,smycken

sv: ja tyvärr jag gör exakt som du säger men de funkar inte:/

du kanske kan adda mig på msn. [email protected] så kanske du kan gå in o försöka fixa:P

Postat av: Laila Gustafsson

Hejsan vännen hoppas verkligen inte att de är så att han har svikit dig igen???? I så fall beklagar jag verkligen då är han inte värd dig ska du veta om han inte uppskattar den du är.



Kram Laila


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0