Bildbomb Februari

Känns som att jag på senare tid skrivit mycket om att jag har gått upp, ätit, lyssnat radio osv. och hur intressant är det att läsa om varje dag igentligen? Det känns som om det är en självklart, så därför kommer månadens första bildbomb med bilder från överallt och ingenstans..

Sandhamn

Midsommar

Min pappas hund

Födelsedagsfest med rosa tema!

 

Så där var det några bilder och de flesta är inte publicerade tidigare.. Brukar inte lägga upp fest bilder, men här har ni några!


Kommentarer
Postat av: Laila Gustafsson

Nää jag tycker inte alls att du är för känslig utan om man lovar en sak så ska man hålla de annars ska han säga att han KANSKE kan komma förbi ett förhållande ska varar ge å ta inte att en bara ger å en tar de funkar inte i de långa loppet.

Jag har en vän som nyss skulle flytta ihop med sin tjej å när han skaffat större lägenhet å fixat alt med flytten så drog hon sig ur hur elakt är inte de???? Så nu står han där med en lägenhet som har en hyra som är bra mycke dyrare än den han hade för att dom skulle få plats alla å så gör hon som hon gjorde inte rätt.



Så tycker att de var helt klart befogat att bli irriterad å sur.



Ja idag är de en bättre dag så de känns underbart.



Kram Laila

Postat av: Pinkpiercing ♥

fina bilder!

allt bra? :D

Postat av: Linnea

sv; tack så mycket =) joda det är bara bra här med mig sj? =)

Postat av: Pinkpiercing ♥

svar: det är bra med mig också :)

va göru? :D

Postat av: ♥ KHANGKHENG´S

vad göru?:)

Postat av: Linnea

sv; jag har precis spelat kort =) sj?

Postat av: Linnea

sv; vad bra =) har precis spelat kort hehe sj ?=)

Postat av: ♥ KHANGKHENG´S

skoj:D

jag svarar på kommentarer :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0