♥ 100907

Hejsan!

Har varit med vänner och med min pojkvän samt börjat nytt jobb så därför jag inte bloggat något på några dagar. I Lördags var jag ute med min vän Frida och pojkvän.. Blev galet som vanligt, men mycket trevligt samtidigt. Sov hemma hos min pojkvän, åkte därifrån igår morse.

Första jobbdagen (I går) var det bara information och läsning osv. och det var mycket intressant. Fick börja ringa idag och det var svårt att komma in i det, men jag ska ge det några dagar så kommer jag nog in i det snart.. Eftersom det är samma tugg hela tiden, dag in och dag ut. Arbetet verkar iaf. vara roligt och mina kollegor lika så.

I dag fyller min lillebror Charlie 2 år, så vi var ute på restaurang och åt middag.. Gud, vad min lillebror härja! men som tur är var ägaren för restaurangen våran granne och bara älskar min lillebror.

Ska upp tidigt i morgon igen för jobb.. Hoppas bara att det går bättre för mig i morgon och jag har några knep jag ska ta till så det kommer nog gå bra. Ska gå till jobbet och vara glad, äta som jag ska och dricka som jag ska så kommer jag nog automatiskt att få mer energi.

 


Kommentarer
Postat av: Sarah :)

japp, själv då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0