♥ Svaren del 2

Här kommer lite fler av era frågor som ni ställde till mig... Om du inte vill läsa är det bara att scrolla ner.

♥ hur var du när du var tonåring, ute sena kvällar?
Jag var nog en ganska vanlig tonåring men min mamma var sträng så fick inte vara ute så sent om kvällarna.. Och det tackar jag henne idag för, eftersom man ska inte vara ute så sent när man är så ung och inte heller gå hem själv om nätterna!!

♥ hur lång är du?
Ca. 165-167 cm.

♥ tränar du?
Nej, det gör jag inte

♥ hur brukar du sminka dig?
Vill du veta vardagsmakeupen eller partymaken? Svarar på den första iaf. så är det bara skriva en fråga så svarar jag på den senare om du vill.. Vardagsmaken är enkel lite underlagskräm, solpuder på kindbenen, eyeliner och vit ögonskugga och sist men inte minst sminka ögonbrynen och mascara!

♥ hur många barn vill du ha?
Just nu vet jag inte, men kanske 2 iaf. så de har varandra

♥ vill du gifta dig i framtiden?
Ja, självklart! Vem vill inte vara en prinsessa för en dag?

♥ hur många besökare har du?
Varierar men de senaste veckorna har det legat på 1000 - 1500

♥ villa eller lägenhet?
Lägenhet till en början iaf. så slipper man trädgårn t.ex. klippa gräsmattan osv.

♥ är du bra på att laga mat?
Jag är en mästare i köket! Nej då, skojar bara klart att man är duktig att laga mat har en mamma som är utbildad kock så hon har alltid varit på mig att kunna göra såser osv. från grunden.

♥ när blev du av med din oskuld?
Oj! Vilken personlig fråga.. Ska jag svara på den? Klart jag ska vara lite personlig här i bloggen i mellanåt. Det var med min första pojkvän som jag var dö kär.

♥ du är jättesöt måste bara skriva det!! men hur håller du dig i form, du ser ut att vara så smal men på ett hälsosamt sätt eller hur jag ska säga.. så tränar du och hur ofta? har du några tips?
Tack så hemskt mycket det värmer att höra det ska du veta. Oj, gör ingenting speciellt ingen träning, ingen som helst tanke på min vikt, kropp eller så.. men småäta gör jag inte, så det är nog mitt tips att bara äta på de tider man har.. T.ex. 9 - 12 - 15 - 18

♥ om jag såg dig på stan skulle jag våga gå fram till dig och säga då??
Självklart, jag är jätte snäll!

♥ eller hur skulle du reagera?
Tänker på mig själv inte riktigt på det sättet, men självklart skulle jag bli lite smickrad och tycka det var roligt.

♥ kärlek/pengar
Helt klart kärlek!

♥ hemmakväll/klubbkväll
Beror på.. Ena dagen kan jag bara vilja vara hemma och i nästa stund bara vilja längta ut. men just nu måste jag säga hemmakväll ändå.

♥ hur ska din kille vara helst romantisk/omtänksam
Oj, får jag bara välja en grej av de två? Då väljer jag nog romantisk.. För vem tycker inte om en romantisk kille?

♥ promenaddags helst på vintern/sommarn??
Måste nog säga på vintern en solig dag när det ligger snö på backen, kan det bli mysigare?

♥ ditt favoritplagg? :D visa det!
Mitt favoritplagg är helt klart min stickade polotröja jag köpte förra vintern.. Den är lång och urmysig och den kommer jag aldrig sluta älska.




♥ Vilka bloggar läser du mest?
Just nu är det helt klart bunnys.se

♥ favoritblogg?
Samma blogg som föregående svar.

♥ Hur kommer det sig att du började blogga? :)
Verkade roligt och sedan prövade jag och sedan dess har jag varit fast.

♥ favoritblogg?
Läs svaret lite högre upp.

♥ Vilken är din naturliga hårfärg?
Jag vet ärligt inte, men när jag var liten var jag ljusblond men sedan färgade jag håret och har sedan dess inte haft min naturliga hårfärg, har knappt sett den på flera år! men det är nog lite mörkare blond.

♥ Har du ingen bild när du var mörkhårig? Du har nämnt det några gånger att du varit mörk nämligen..
Självklart har jag det.. men trivs inte i mörkt hår så kanske därför jag inte lagt upp någon bild här på bloggen..

♥ Brukar du svara på alla kommentarer du får?
Ja jag brukar svara på de flesta iaf. som jag får.

 


Kommentarer
Postat av: elin

sv: okej, vad bra! :D fin blogg! :)

Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Hihi :D hoppas du haft en bra dag!

Postat av: nesrin

bra svar här :)!

Postat av: danten89

Haha sorry my bad :P

Läste inte det.. hehe.

Vad görs ikväll?



Bra och roliga svar på allas frågor =)

Postat av: JOSEFIN GARD

hejsan!!

tips på nån bra film ?? :)

Postat av: danten89

Vad händer i helgen då? Big plans? :D

Nej jag tar det bara soft, musik och bloggen innan läggdags :)

Postat av: Marielle

bra svar! Men vilka personliga frågor vissa ställde, haha :P kram

Postat av: Nathalie Nyrén

många frågor o bra svar :p

Postat av: Moa

Nu ska jag till skolan för att ha so prov! önska mig lycka till :)

Postat av: Jennifer

sv: haha okej :)



har du sovit gott inatt då? kram

Postat av: Sandra

sv: jag ska skriva högskoleprovet imorgon sen så vet jag inte =)

själv? =)

Postat av: Sara

Sv, Okej :)

Vad ska du göra denna fredag?

Postat av: stella

sv: ja :) haft en bra dag?

Postat av: guevacci

Godmorgon, vad hittar du på idag då? :)



Skönt att det är helg snart :D

Postat av: Anonym

kolla gärna in min bloppis med massa nya kläder :)!

Postat av: Marcus Å

Tack det är bra med mig också. Händer idag? :)

Postat av: Saaaaaaaandrizz<33

Tack det samma!

Postat av: Zandra

Vilken snygg kofta :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0