♥ Söndag 31 Oktober

Bild: Jag och mitt löshår

 

I går blev det bowling (Som jag även skrev i går) med Frida och Catha, gick riktigt bra för mig fast det gick uruselt! men jag vann iaf. med några poäng och det räcker för mig..

Träffade ett gäng killar som spelade på banan bredvid oss som vi sedan satt med en stund efteråt.. De ville ha med oss iaf. på krogen inåt stan, men vi hade bestämt att gå ut där vi bor..

Tågen slutar gå tidigt så det brukar inte bli så att man drar inåt stan då. men de jag var med bestämde sig att de ville åka med, för killarna hade chafförer men jag kände att jag inte kände de så jag ville inte bara åka med de.. Så jag gick hem och mår utmärkt i dag.

Veckans blogg tävling avgörs i kväll kl. 19 så jag räknar då ihop alla röster och publicerar vinnaren redan i dag! Så rösta om du inte redan har gjort det..



Kommentarer
Postat av: mathilde!

samma :)

Postat av: ella ♥

- jadå, själv? :)

Postat av: jessikaz - party prinsessan

Har frågestund i bloggen, ställ gärna en fråga :)

http://jessikaz.blogg.se/2010/october/fragestund.html#comment

Postat av: ella ♥

- okej :)

Postat av: linnea

svar: aokej, då röstar jag på blogg nummer 3 :)

Postat av: linnea

svar: vad menar du? oo:

Postat av: Annie

gulligt hatt ;)

Postat av: carolinakarlsson

hehe okej :p

Postat av: liindblaads

Tja,

Nu kör jag dagens fråga igen! handlar om Halloween :)

Verkar inte som om alla gjorde som vi och firade halloween idag ! vissa verkar fira den nästa vecka!

men in och svara på dagens fråga om du vill :)

kram

Postat av: Saaaaaaaandrizz<33

Vad gör du? ;)

Postat av: josefine

vart har du köpt löshåret? :)



sv: så känner jag också, för läskigt ^^

Postat av: carolinhe med H

sv: ja på vissa ställen kan du beställa löshår upp till 60cm men jag tycker att 50-55cm är en lagom längd :)

Postat av: carolinhe med H

sv: haha nej verkligen inte :)

Postat av: ella ♥

- nej, dudå? :D

Postat av: Agnes

Japp =)

Postat av: ella ♥

- okej :)

Postat av: josefine

sv: jag ska också köpa hårförlängning, men tror jag ska köpa ifrån tajmahal :)

Postat av: MYMiC

fyyy vad du är söt :D

Postat av: Tessan

oki :)

Postat av: bex.

fin blogg :)

Postat av: danten89

Det blir lugnt här med :)

När kommer vinnaren av veckans blogg? :P

Postat av: mk

jaha okej,jag fixar mitt rum :)

Postat av: julia

Fin blogg !

Hur mår du idag ? ;)

Postat av: Saaaaaaaandrizz<33

Sv: Har också ätit middag precis :P

Postat av: JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT

jorrå det är bara bra med mig :)

händer ??? :)

Postat av: danten89

Jag väntar med spänning! =D

Postat av: IISABEL

jo det funkar :)

Postat av: Becca

sv: inte så bra då jag är sjuk =/

några planer för veckan då? :)

Postat av: therese

sv: hihi ja :D



arå, allt är bra med mig! sjdå? :D

Postat av: Erika(jyringen)

sv.det var nog klokt att inte åka med =)

Postat av: Kashaya

Snyggt.=)



Sv. Kul att höra.=)

Postat av: Linnéa

Aw söt partyhatt :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0