♥ Sex and the city 2

Söndag innebär för min del att det är den dagen man ska vila och samla kraft inför den nya veckan som kommer.. och oftast Söndagar är en sånn dag som filmerna åker fram och man bara slöar. Så i dag är inget undantag, bara att det känns tråkigt att kolla ensam på en film! men det är väll så man kollar riktigt ordentligt och koncentrerar sig samt hänger med i filmen.. För finns inge värre än att bli avbruten av någon som vill prata med en när man är inne i en film.

Tänkte iaf ta och se Sex and the city 2, tyckte 1an var bra så får hoppas den här också är bra.. men jag har hört att den här ska vara lite tantig och inte lika bra som den första. men det återstår att se.

Har du sätt Sex and the city 2? och i så fall vad tyckte du om filmen?

 


Kommentarer
Postat av: e S o h

Sv: Jorå, min dag har också varit bra idag :)

jag har sett den, tyckte den va ganska seg och inte alls lika bra som första filmen :o hände liksom inte så värst mycket..blev lite besviken! :o

vad tyckte du om den? =)

Postat av: Jennifer

sv; så härligt! ;D jag också!



har du haft en mysig helg då?

Postat av: Gold

shaaa, vad gör du? :)

Postat av: Saaaaaaaandrizz<33

Sv: Jag svarar på kommentarer :) Vad har du gjort idag?

Postat av: Saaaaaaaandrizz<33

Sv: Jag svarar på kommentarer :) Vad har du gjort idag?

Postat av: Saaaaaaaandrizz<33

Sv: Jag svarar på kommentarer :) Vad har du gjort idag?

Postat av: b

love it! <3

Postat av: Anna med A

samma här :)

Postat av: SHMS - Sarah ;)



Hoppas du får en trevlig Måndag!



Kram

Http://shms.blogg.se

Postat av: elin

sv: tack! allt bra? :)

Postat av: Gold

läser lite bloggar och sånt :)

Postat av: danten89

Okey :)

Var filmen bra?

Jag har sett lite webb tv och fikat och myst ikväll bara :)

Postat av: QN

sv: vad har du gjort under helgen? :)

Postat av: danten89

Okey.. ingen du rekommenderar alltså? :)

Postat av: QN

sv: kul! :D möblerat om, tagit ett fik med viktor och varit med mathias.

Postat av: QN

sv: ja det blev den! :)

Postat av: mk

ja vrsg, nej jag har inte sett den 2:a filmen av sex and the city, men vill :D

Postat av: danten89

Okey då vet jag.. jag har inte ens sett ettan faktiskt.

My bad :P

Hehe.

Annars nöjd med helgen?

Postat av: QN

sv: bilder kommer upp sen! :D

har du haft en bra dag?

Postat av: AMANDA FALK

aaah har inte sett den :O måste göra det!!

Hoppas du haft en underbar helg, ha en bra start på veckan imorgon!

Postat av: danten89

Haha maybe ;)



Låter ju sjukt nice.

Jo jag är helt klart nöjd med helgen:)

Postat av: QN

sv: jodå, toppen dag :)

Postat av: QN

sv: planer för imorrn? :D

Postat av: mk

ja,men godnatt nu då :)

Postat av: QN

sv: låter hur bra som heslt :) jag ska träna och åka till mathias en sista gång

Postat av: QN

sv: man får väll hoppas på att det blir lika trevligt som det låter :)

Postat av: Linnea

QN sv; aa precis, men det får vi verkligen hoppas =)

Postat av: Linnea

Skriv din kommentar här & tänk på att reklam & spam raderas direkt!

Postat av: mk'

ah du med :)

Postat av: Yasmine

Varsågod :)

Postat av: carolinakarlsson

hehe okej imorrn skall jag på innebandyträning, annars vet jag inte! :) haft en bra dag? :)

Postat av: Jennifer

sv: nice! :D

mycket bättre helg kunde jag nog inte haft!

vad har du för planer för dagen idag då? :)

Postat av: Sandra

sv: haha nej det gick skitkasst xD

Postat av: danten89

Då gäller det ju att passa på^^

Postat av: Marielle

ja det var det :P så lite så! =) kram! ha en bra dag

Postat av: sarah

Allt bra ? :D

Postat av: FIONA - ja, som hon i shrek

hehe ^^

Postat av: Zandra

sv: Den ser super mysig ut, vart har du köpt den?

Postat av: Malin

Måste bara säga att du har en jätte fin blogg :)

Postat av: MADDES

jag svarar på kommentarer och så! Hur har helgen varit? Kram

Postat av: Pauline♥

haha men vilken tur då ;D



Jag tyckte den där var ganska bra :D

Postat av: e S o h

Sv: ja men precis :o första filmen var ju mycket bättre än den här. Jag satt också på msn och sånt där när jag kolla på den för jag tyckte den bara blev så seg, haha :D de är ju inte ett bra tecken.

Postat av: liindblaads

heheh jaa de går ^^ hur e de annars med dig da ?

Postat av: T

sv: arå, allt är bra idag :D sj?

Postat av: Anna med A

helt okej :)

Postat av: becca

va gärna med i nattens blogg :b

Postat av: Saaaaaaaandrizz<33

Sv: Okej, vad gör du? :)

Postat av: elin

sv: vad bra! jo allt är bra här med. vad gör du? :D

Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Hihi så glad jag blir, tack ännu en gång! jag har röstat på dig nu :)

Postat av: FRIDA MARBE

svar: jadå, själv? :)

Postat av: Frida

Helger är alltid så underbara och efter längtade :)

Postat av: Amanda

okej najs =D

Postat av: stella

sv: härligt, har också haft det bra idag (:

Postat av: Claudia

Hej, jag är med i en tävling hos Elin Kling där jag verkligen skulle behöva din röst! Så snälla gå in här: http://www.ellos.se/?startpage=3976&id=545&lang=SE&action=confirm och rösta på mig!!

Förlåt om du anser denna kommentar störande.



kram

Postat av: IISABEL

jo det är bra :) själv?

Postat av: Fanny

Varsågod :) Jag har inte sett filmen....

Postat av: jennifer

jag tycker den är bra :)

Postat av: linnea

vad söt blogg :)

Postat av: hanna

en "måste" film!

Postat av: QN

sv: hur mår du idag? :)

Postat av: aww

är den där filmen bra ? :D

Postat av: Anonym

den är bra :p

Postat av: ÅSA



hejsan! Läget?



tycker de e lite taskigt att de andra tanterna itne får vara med på filmomslaget :P

Postat av: kaiisa

Jag tyckte att SATC 2 faktiskt var riktigt bra :) Riktigt rolig ibland. Men 1a var nog ändå lite bättre :)

Postat av: liindblaads

Joo :D de e fint med mig med du :D

ihihi

du e lite lik Laila Bagge ;)

Postat av: Johanna

jag tycker SATC 2 var bra!!:)

Postat av: sebastian

tja! nice blogg:D allt bra med dig? :)

Postat av: Marcus Å

Det blir skola idag och kanske träning, får se. Hur mår du idag då? :)

Postat av: JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT

cha allt bra ??? :)

Postat av: Linnea

Skriv din kommentar här & tänk på att reklam & spam raderas direkt!

Postat av: Linnea

Skriv din kommentar här & tänk på att reklam & spam raderas direkt!

Postat av: Josefine

jag älskar den filmen! hih :)

Postat av: nathalie

1a är helt klart bäst men 2an är lite mer mognare :) finns dom att köpa i affären nu?

ha en bra kväll


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0