♥ Lördag

Hejsan!

Då var Lördag här och jag har faktiskt hunnit ut en stund tidigare i dag på en promenad, riktigt skönt! Trots att jag var ute i går (Hemma halv 5 i morse!) var jag uppe tidigt, så det ska vara.

Var först hemma hos min vän Frida, sedan drog vi hem till en gammal vän och sedan till en annan (Ja! Var riktigt hattigt igår med vistelser överallt.. men vad gör man inte, lika bra att vara social på alla plan som går när man ändå är ute i svängen) och kollade på när grabbarna spela fifa turnering, kanske inte världens roligaste att kika fotbollsspel.. men dög gjorde det helt klart, och lite roligt var det också! För killar när de spelar tv-spel är riktigt roligt, eftersom de har sånn inlevelse.. Liv eller död och de skriker och blir jätte arga osv. ja ni förstår.

Har varit och handlat lite Lördagsgodis också, lösvikt.. Var inte i går precis jag åt godis men nu var det på tiden.

Ber om ursäkt att jag varit så dålig på att svara på era kommentarer, har ungefär lite mer än 60 kommentarer som ligger och väntar att på godkända.. Så jag ska göra lite kaffe nu och sedan bänka mig och svara på de.


Kommentarer
Postat av: molly

ser gott ut ! :)


URL: http://mm
Postat av: Sara

Sv; Njae är sjuk. sj? ^^ <3

Postat av: Malin

Så lite så, vad bra! :) här är det också bara bra! :)

Postat av: Sara

Sv; Okej bra då! :)

Postat av: Jeanette

Hej hej!



Lämnar ett avtryck då jag kom hit via blogstart:)

Hoppas du får en trevlig lördag och du, lördagsgodis är ett måste här hemma också hehe

Postat av: meliie <3

GRATTIS du vann gästbloggsinlägget :) maila mig ditt inlägg till [email protected] :)) kram

Postat av: QN

sv: jodå .. själv? :)

Postat av: Neahn - [Fotoblogg] och Livet

Märks att du gillar surt godis ;D

själv älskar jag surt godis (:

Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Hoppas att du får en fin kväll :D

Postat av: Yasmine

Varsågod :)

Postat av: Pauline♥

men gud så gott:O

En godispåse i min smak^^

Postat av: zarah

vill du bli veckans blogg?



anämäl dig här!

http://zaraheriiksson.blogg.se/2010/october/veckans-blogg-1.html



du har inget att förlora! ;)

Postat av: MADDES

Det är fint med mig. Vad gör du nu? kram

Postat av: liindblaads

Men jag kör på de olagliga viset :P

jag laddar ner de:P

Postat av: Lie

Haha bra godis val har du ;)

Postat av: jennifer

vad sugen ajg blev på godis nu!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0