♥ Läsarfråga om mitt löshår

Fråga:


Svar:
Självklart att jag kan göra det, och tack så hemskt mycket! Hinner tyvärr inte göra mer avancerat än att endast visa lite bilder just nu i kväll eftersom att jag snart ska i väg.. men hoppas det räcker så länge, så får jag göra ett inlägg senare steg för steg.

 

Löshåret är 45cm. långt och jag har endast löshåret till att få tjockare hår eftersom jag har sjukt tunt! och såklart lite längre.. Köpte löshåret för 1 år sedan ca. och mitt hår har vuxit ganska mycket sen dess, så kanske ska ta och köpa längre om det finns??

Kommentarer
Postat av: Amanda

Varse, tackar! =D

Postat av: Erika(jyringen)

sv.det är väl int du som ska tacka :P

Postat av: JESSICKA♥

Sjukt fint det blir! :)

Postat av: Yasmine

Jo, dagen har varit helt ok här med.

Vad fint det blev :)

Postat av: Erika(jyringen)

sv.ja det var ju snällt av dig att tacka i varje fall =)

Postat av: tinaa

Frågestund på min och kompisa blogg. Frågaa gärna något. ;)

Baraat.blogg.se

Postat av: Saaaaaaaandrizz<33

Sv: Samma dom duu :P

Postat av: carolinhe med H

Det finns längre löshår, bara att kolla tajmahal.se eller på rapunzelofsweden.se där har dem olika längder att välja på. tror tajmahal har färdiga clipsonset men endast i bara en längd. annars kan man ju alltid sy själv :) rapunzelofsweden har två olika längder på färdigt cliponset så :) hoppas du hittar någe ;)

Postat av: Hedvig

Haft en bra lördag än så länge? :)

Postat av: carolinakarlsson

asso jag har döpt själva inlägget till filmen som jag skulle se, lagt upp bild och skrivit om den så det är väl inte så svårt att fatta vad jag skall se för film? :p

Postat av: LORISSA LOVEBOMB

Kika gärna in mina maskeradtips i kvällens inlägg. Vilken utklädnad tyckte du var bäst? ;)

Postat av: C A Y D E N S ~

Happy Halloween! x_x

Postat av: <3amanda

Du har skikkelig fiiiint håår!<3

Postat av: JOSEFIN GARD - OM NÄSTAN ALLT

hejsan snälla rösta på min outfit i en tävling skulle vára grymmt snällt om du skulle göra det :D



http://www.ellos.se/?startpage=3976&action=detail&id=563&extcmp=SE_FBSHARE_AW10KLING&lang=SE



snälla skulle hjälpa skit mycket!!!



Allt bra med dig ??? :)

Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Det låter bra det tycker jag, min också :)

Postat av: Anna

Fint det blev :)

Postat av: jasmine

Du har ju sjukt fint hår ! Sen är det såklart fint med lite extra tjockt hår, som det blir med löshår. Ja man ser ju ingen skillnad på längden när du har löshår eller när du är utan. :)

Postat av: hanna

Bra att veta :D

Postat av: becca

har du haft en bra helg? blivit skrämd av några spöken?? ;)

Postat av: Cajsa

sv: tack sj! :P

Postat av: Marcus Å

Nej, ingen fest för min del. Men du har varit på fest eller? :)

Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Har du haft en bra helg då? :)

Postat av: keela

snyggt :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0