♥ Göra egna smycken

Eftersom jag är en person som tycker om att pyssla vill jag tipsa om att Panduro har bra smyckesatser och pärlor man kan köpa och göra egna armband och halsband osv. av.. Tycker att det är en utmärkt present till nära och kära eller julklapp likaså för det är ju alltid roligare att få något som någon har gjort och lagt ner sin tid på tycker jag.

Ska nog ta och köpa något armband att göra, så man kan ha något på sig som man själv har gjort.. Alltid roligt.




Crazy Bracelet SEK 279, Maloa - NELLY.COM


Kommentarer
Postat av: Sandra

sv: tack tack!



vad gör du då? =)

Postat av: Linnea

Sandra sv; Jadu jag gör inte så mycket sj? =)

Postat av: Sandra

sv; jag kollar bloggar och svarar på kommentarer =)



fråga gärna en fråga i min frågestund och få en länk som tack =)

Postat av: Mikaela

Ja visst va dom! Jag har köpt grejer från panduro och gjort egna smycket, jätteroligt :D

Postat av: Amanda

japp, hihi okej =D

Postat av: MATHILDAAZ ღ

SVAR Sådär, är hur seg som helst... :(

Postat av: Linnea

Sandra sv; oki =) Jo samma här =) Aa ska klura ut lite frågor =)

Postat av: Linnea

Mikaela sv; vad roligt =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0