♥ Fredagsmys

Hejsan bloggen!

Har precis varit och fikat med min käre vän Frida.. Det slank ner en hel del kaffe och det känns ska jag lova.. Aldrig bra att dricka för mycket kaffe! Har nog fått i mig 4 stora koppar kaffe i dag! Måste nog ta och äta middag snart för att jämna ut all koffein i kroppen tror jag.. Kommer inte kunna sova i natt tror jag.

Ska iaf. senare hem till Frida, får se om det blir någon bastubadande, skulle i vilket fall vara extremt skönt just nu med lite värme.

Ska inte skriva så mycket mer just nu, för jag ska försöka äta! Kanske skriver lite senare, annars skriver jag mer imorrn..

Ha en superduper kanon fredag allesammans!

Klä er varmt i kväll om ni ska ut..


Kommentarer
Postat av: eemmapeemma

verkligen ! allt bra m dig ?

Postat av: Malin

Vilken fin blogg du har! :)



Allt bra? /Malin

Postat av: hanna

riktigt kallt idag

Postat av: Pauline♥

ha en mysig kväll du oxå:)

Postat av: Balida

Finalisterna av veckans blogg är nu uppe på bloggen! Gå in och kolla om det blev du :D

Om det blev du, så se till att samla röster eftersom vinnaren får länkningar i varenda inlägg i en vecka!!

Om du inte blev en av finalisterna så var inte ledsen, det var otroligt svårt och det kommer fler chanser! :)

Postat av: QN

fin tjej! :)

Postat av: LINKÖPINGSSTOLTHET - ELINN

härligt, jodå det är bara bra med mig med :)

vad har du för dig då?

Postat av: Amanda

jao, svarar på trevliga kommentarer sj? =)

Postat av: sannababy

hoppas du får en riktigt bra lördag!

Postat av: E L L A

SV; okej! :)

Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

Ha en finfin lördag :)

Postat av: nour rebecka

jättesöt blogg !

Postat av: emma♥

Hoppas du hade en mysig fredag!

Postat av: elin

sv: :D hoppas att du får en bra helg!

Postat av: MADDES

Nu är jag äntligen fri från tentapluggandet och kan lägga energi på bloggen igen. Hur mår du idag? :)

Postat av: Jonna

Mysig blogg du har! :)

VIll du ha fler besökare? Då har jag ett tips på en sida till dig! Bara in och kolla, för vad har du att förlora? :)

http://www.mer-trafik.se/cgi-bin/ref.cgi?r=jonnaerlandsson

Postat av: Neahn - [Fotoblogg] och Livet / FRÅGESTUND

har frågestund på bloggen - den som frågar mest får en länkning (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0