♥ Fredag 29 Oktober

I dag är det fredag och snart helg, då har denna vecka gått också.. Tiden går så grymt fort tycker jag, hänger knappt med.

Helgens planer är iaf. lösa än så länge men Frida och catha ville spela bowling i morgon och sen gå ut, men vi får se vad som händer som sagt..

I kväll ska iaf. min mamma på kryssning med hennes 2 systrar och kompis.. De kommer få det grymt roligt! Lite avis är jag faktiskt, tjejgäng och kryssning kan de bli roligare?


Min student maj 2009

Får ta och sluta lägga upp bilder på sommarn!!


Veckans blogg tävling del 1 avgörs i dag kl. 15
Då väljs finalisterna ut!


Kommentarer
Postat av: guevacci

Kolla om du är en av vinnarna av "dagens blogg" annars ny chans idag! :P kramis

Postat av: Z A N D R A :)

åh vad jag vill ta studenten nu! inte långt kvar, HÅÅLLLL UUUTTT ! :D haha

Postat av: sara

fint :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0