♥ Dagens fråga







Kommentarer
Postat av: Cissi

härligt! jo det är helt okej här med :)

Postat av: Vince

Sv: Det kan vara mysigt ibland, men jag älskar 'storstan' och trivs väldigt bra i Sthlm. Dessutom bor jag på Lidingö, massa natur med bara 15 min till city :)

Postat av: Linnea

Cisse sv; vad bra =)

Postat av: Linnea

Vince sv; hehe okey jag förstår =) det är lätt att man blir fast i bålsta med samma människor o bla bla.. ja precis jag förstår =)

Postat av: sloarez , UDDEVALLAS ÖGONSTEN !

sv: härligt! samma här :) några planer för resten av veckan? kram

Postat av: Linnea

sloarez sv; jadu min kille ska komma till mig oså osen träffa lite vänner osv. sj? =)

Postat av: Jonnie ---->Snygg, Sexig & Singel

ingen aning, e nämligen singel :)

Postat av: aww

härligt:) bra hära med.

Postat av: Felicia (fotoblogg)

sv: Jo samma här! :)

kram!

Postat av: Mikaela

Jadå det är bara bra :) med dig?

Postat av: sloarez , UDDEVALLAS ÖGONSTEN !

sv: låter inte helt fel :)

jag ska till skolan och sen blir det att plugga, går samhäll så det är en vanlig bieffekt (: haha

Postat av: Sandra

sv:skönt att höra =D

Postat av: Beatrice

tack de samma :D hur mår du då? :)

Postat av: Vince

Ja det är lätt att man blir fast därute, jag har massa vänner som bor kvar där :P Så brukar vara där ibland :)

Postat av: Linnea

Jonnie sv; jag förstår =)

Postat av: Linnea

aww sv; vad bra =)

Postat av: Linnea

Felicia sv; vad br a=)

Postat av: Linnea

sloarez sv; jag förstår, gick också samhäll hehe..

Postat av: ♥ THESS ♥

Har ingen, så vi är nog jävligt lika.. ;)

Däremot dejtar jag vilt just nu och allt sådant tjejsnack får man läsa i min blogg ^^ haha!!

Postat av: ♥ THESS ♥

Förresten! Vad söt du är. Och finfin blogg också!! :)

Postat av: Mikaela

Härligt! :)

Postat av: Linnea

Beatrice sv; jo jag mår bra hur mår du? =)

Postat av: Linneaa

Sandra sv; vad bra =)

Postat av: Linneaa

Vince sv; ja men precis är ju de =) aa vad trevligt =)

Postat av: Linneaa

THESS Sv; Jag förstår haha.. Vad intressant det låter, ska kika in =)

Postat av: Linneaa

THESS Sv; tack så mycket =)

Postat av: Linneaa

Mikaela sv; jajjemän händer i veckan fär skoj? =)

Postat av: Mikaela

Vet inte :) själv?

Postat av: Linneaa

Mikaela sv; sv; okej =) nää jag vet inte heller faktiskt killen kommer ikväll på middag iaf oså sen vet jag inte..

Postat av: Mikaela

Okej mysigt! :)

Postat av: Felicia (fotoblogg)

sv: Jag ska ut med hunden, du då? :)

Postat av: Isabel & Caroline

Sv: Tack så mycket! :D

Postat av: Linneaa

Mikaela sv; ja men eller hur super mysigt =)

Postat av: Linneaa

Felicia sv; mysigt =) ska snart fixa middag =)

Postat av: Linnea

Isabel & Caroline sv; varsegod =)

Postat av: Isabel & Caroline

Sv; :D Allt bra?

Postat av: Linnea

Isabel & Caroline sv; aarå det är bra här sj? =)

Postat av: Isabel & Caroline

Sv; Bara bra!:D Tack! O tack för hjälpen!

Postat av: Z A N D R A :)

är singel så kan itne svara, hehehhe :p



sv: ja, eller hur! menar det :)

Postat av: Felicia (fotoblogg)

sv: Okej, gott :)

ha en bra kväll!

Postat av: Jennie

Jag och killen är lika på det sättet att vi vill samma sak.. vi drar åt samma håll!! Men när det kommer till musik och film smak osv är vi helt olika... blir nästan bråk ibland.. =P

Postat av: MATHILDAAZ ღ

SVAR Ja :)

Postat av: sloarez - UDDEVALLAS ÖGONSTEN !

sv: asså? vilken inriktning? :o

Postat av: nnea '

sv ; haha, jag minns inte riktigt vad jag hade kommenterat, minns du? x'd

Postat av: Elin

härligt (:

jodå det är väl bra (:

dagens fråga: jag har inget pojkvän :/

Postat av: Linnea

Isabel & Caroline sv; vad bra =) ja var så lite så =)

Postat av: Linnea

Zandra sv; aa okej jag förstår hehe =)

Postat av: Linnea

Jennie sv; åh gud så skönt det låter!

Postat av: Linnea

Mathilda sv; =)

Postat av: Emelie

Jag och min pojkvän är inte direkt lika, mer olika faktiskt :P Fast vi försöker kompromissa :)

Postat av: Isabel & Caroline

Sv; Vad bra hihi :D

Postat av: amy.

svar: jadå,självdå?

Postat av: Z A N D R A :)

sv: okej ;p så kan det va, man behöver inte gilla allt :)

Postat av: aww

ja dom är fina :)

Postat av: E M M A

sv: okej, jag ska fota lite :P

allt bra idag? :)

Postat av: Amanda

Det är lugnt blir så ibland =)

Tack =D

Postat av: Kristina Lindkvist ♥

hej! underbar blogg! jag har frågestund jusst nu , de skulle vara fantastiskt om du kommentera ett par frågor! tack hej :) ♥

Postat av: Linnea

Emelie sv; jag förstår och de låter bra de =)

Postat av: Linnea

Amy sv; jo samma här =)

Postat av: Linnea

Zandra sv; ja precis =)

Postat av: Linnea

Emma sv; jodå det är bra här sj? =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0