♥ Dagens fråga (101018)



Kommentarer
Postat av: Nathalie Nyren

aa :p

Postat av: Nathalie Nyren

Dagens blogg är igån hos mej igen!

Anmäl dej i inlägget "dagens blogg", vinnaren dras imorn! Lycka till! :))

Postat av: Nathalie Nyren

ojj hahah såg knappt vad det stog på dagens fråga, men nej det brukar jag inte :p sjdå? ^^

Postat av: Yasmine

Jag mår bara bra tack :)

Hur mår du själv?

Postat av: stephanie isabell

hej på dig!

Postat av: Balida

sv: Vad gör du då? :)

Postat av: T

har faktiskt aldrig gjort det :)

sv: a, förstår :/

Postat av: nesrin

nej brukar inte fynda där!

Postat av: meliie♥

jag köpte en klänning på tradera för ett tag sedan, sen när jag fick den va den konstig i storlek & massa annat :/ lite synd

Postat av: viktoria

Alltid! älskar tradera! :D

Postat av: Jennie

Jag gör det inte... men killen gör det... men ska inte prata om han, så ju att du blivit singel..

:(

Gud va jobbigt för dej!! Och efter så lång tid oxå.. Men tur du hittar mycket stöd i vänner och familj!

Kram

Postat av: ellinor

haha jag fyndar lite grann där ibland faktiskt, och har alltid varit nöjd ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0