♥ 101028 - Torsdag

God morgon!

I går var jag på en 2 timmars lång promenad i duggregnet, var faktiskt mysigt! och sedan i dag var jag ute drygt 1 timma och gick, så snart är det dags för god fruksot med räkor, kräftor och kaffe. MUMS!

Förra veckan (torsdag) när Lyxfällan var, var det många statusuppdatering på min facebook om just det här programmet, så jag var bara tvungen att kika nu på programmet! och det är väldigt konstigt tycker jag att man kan leva sådär, när man inte har något jobb alls (?)

Glöm inte bort att anmäl dig till Veckans blogg i min blogg! Finalisterna dras i imorgon, så skynda dig! Direkt länk till inlägget

 

 




Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Ska hinna träna sen blir det Jönköping. Inga planer idag alltså? Lugnt eller? :)

Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: ja de är så jävla gott :D

Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: haha ja :D det är verkligen skitgott :) men rätt svårt att göra själv.. haha :p

Postat av: carolinakarlsson

jo det är bara bra, själv? :)

Postat av: Anna med A

kollar på teve :)

Postat av: Linnea

thesswater sv; hehe okej=)

Postat av: Linnea

carolina sv; okej vad bra jo det är bra här också =)

Postat av: Linnea

anna sV; vad trevligt =)

Postat av: carolinakarlsson

härligt! :D

Postat av: Anna med A

ja :)

Postat av: mk

ja,söt bild :)

Postat av: JULIA

sv/jo jag älskar de med ! men jag blev så förvånad när de helt plötsligt var svart, det skulle ju bli bruuunt ! :O

Postat av: Bimbo Boy

Självklart, baby! ;) <3 kindpuss

Postat av: e S o h

Sv: Det ska jag göra! Har ju lov nu så vill inte vara sjuk på de.

Känns det som om du kommit på fötterna igen? =)

Postat av: Anonym

- hahaha yupp tjejen i lyxfällan var störd!

Postat av: Jade

Vilken härlig bild! Jag längtar till sommaren redan då jag ser bilder från sommaren! :)

Postat av: Sabine

vad skönt med promenad :)

fast mindre kul att det regnar

Postat av: T

sv. hihi :D

Postat av: Saaaaaaaandrizz<33

Sv: Lite olika ;)

Postat av: JULIA

sv/kräftor till frukost! haha, gott! :D

Postat av: frida

åh ge mig sommar!! härlig bild :)

Postat av: Linnea

frida sv; ja eller hur !

Postat av: Anna med A

kollar på teve :)

Postat av: Saaaaaaaandrizz<33

Sv: Okej ;)

Postat av: O L I V I A

Allt bra med dig idag? :)

Postat av: Linnea

anna sv; okej vad härligt =) hoppas de går någe bra =)

Postat av: Linnea

sandra sv; =) gör du?

Postat av: JULIA

sv/haha, men de är ju gott så varför inte ? :D

Postat av: Linnea

sandra sv; några planer för helgen?

Postat av: Anna med A

top model :)

Postat av: Linnea

olivia sv; aarå sj?

Postat av: Linnea

julia sv; ja exakt!! =)

Postat av: Linnea

anna sv; aha okej =)

Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Vad har du gjort idag då? :)

Postat av: Saaaaaaaandrizz<33

Sv: Ja :) sj?

Postat av: Anna med A

jadå :D

Postat av: Linnea

sanna sv; jadu inte så mycket vart på promenad, kikat jobb osånt bara sj? =)

Postat av: thesswester - inte som alla andra

sv: och akta så att inte mjölken rinner över, haha :p

Postat av: Linnea

sandra sv; jo samma här =)

Postat av: Linnea

anna sV; vad bra =)

Postat av: Linnea

thess sv; haha =)

Postat av: Linnea

bimbo boy sv; allt bra med dig i af i dag?

Postat av: Anna med A

Vilken är din favorit låt?

Postat av: JULIA

sv/okej , jaa, vad gör du då? :)

Postat av: Jennie

Min sambo hade vissa åsikter om lyxfällan förra veckan, själv har jag inte sett det än..

Har anmält mej till veckans blogg ett par ggr till.. känns att jag inte har nått liv när jag sitter och upprepar komentaren så.. haha

Men va gör man inte..

=D

Hoppas allt är bra!

Postat av: mk

vrsg,va med i dagens blogg? :)

Postat av: danten89

Härligt hörredu :)

Vad står på agendan ikväll då? :)

Postat av: Saaaaaaaandrizz<33

Sv: Okej :)

Vad ska du göra då?

Postat av: carolinhe med H

Allt bra ? :)

Postat av: e S o h

Sv: Härligt :) sånt tar ju tid men man ska väl alltid se allt ifrån en liten ljusare sida och se framåt :D

Postat av: Bimbo Boy

Ja tack! Själv då, sötis? <3

Postat av: Jennifer

sv: haha okej ^^ vad är det för hund då? :)

gör du för mys idag då?

Postat av: Jennifer

hoho, vad söt den var, haha :)

okej, åt du något gott?

jag ska äta middag nu, haha ^^

Postat av: danten89

Hehe okey :)

Nej blir att glo på Robinson ikväll.. :P

Och ta det soft.

Ser du på det?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0