♥ Kaos

Hej hej!

Då var måndag här igen och ny vecka.. Ska försöka ta nya tag när det gäller allting, och jag hoppas att denna vecka kommer bli bättre än de senaste veckorna. Varit kaos de senaste veckorna, jobbet var tvugna att skära ner så har inte de jobbet kvar och nu även blivit singel från ett nästan 2 års långt förhållande.. Har fått mycket stöd tack så mycket alla!! Allt gör det mycket enklare att veta att man inte är själv även att det känns som det. Har pratat med J lite (Även att jag inte ska det) men kan inte låta bli.. men han mår lika dåligt som mig.

Min mamma ringde  nyss och hon hade kikat på lite nya jobb, och hon sa att hon hade hittat något åt mig också så ska leta upp det jobbet hon syftar på och söka det på momangen.. Ska dricka en stor kopp kaffe också, för det är jag värd! Gäller att hålla humöret uppe trots att det kan vara svårt.



Bjuder på en bild på min pappas hund Musse

RSS 2.0