♥ Söndag 7 November

Hej hej!

Kryssningen var helt upp och ner vänd måste jag säga.. men var roligt ändå i mellan åt. Allt var bara helsjukt, nog om det.. Somnade när jag kom hem och vakna nyss, så nu ska jag städa och packa upp lite.

Har ingen mobil just nu, så jag känner mig väldigt isolerad.. men tror den ligger hemma hos de jag åkte hem med, så får hoppas på att den gör det nu också.

Skriver lite mer senare, ska börja fixa lite smått här hemma..

Hoppas ni alla hade en underbar helg!

Bild från kryssningen, vet inte vad jag håller på med.. men den bjuder jag på

 


Kommentarer
Postat av: MYMiC

Sjukt fin bild ju! Åh, vill okcså på kryssning :D

Postat av: Anna med A

Nu är jag hemma efter en vecka i solen på Gran Canaria. Har du haft en bra vecka? :) Kram

Postat av: eeee

hehe okey, inte mkt heller :)

Postat av: Linda

sv: HIhi:)

Hur äre med dig?:)

Postat av: Linnea

anna sv; åhs hit vad underbart!! aarå helt okej vecka

Postat av: xayal

stiligt !

bloglovin? lägg till mig och säg till så gör jag detsamma.

hehe gillar texten du har här på kommentarsfältet :P;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0