♥ Mår skit, tack så mycket!!

men tack för allas stöd!

 


Kommentarer
Postat av: emelie

Jag har varit ursel när det gäller bloggen och uppdatering.

Men nu behöver jag just din hjälp, ge förslag på hur jag kan förbättra min blogg.

vad vill du ser mer utav?

Postat av: Chili

Fasen vad jag blir ledsen nu:( inte ska du må som du mår..Dum Människa som behandlat dej som skit!!:(

Postat av: jessica

Oja allt är bara snö har komhit hit nu ...

Postat av: Anna med A

okej (:

Postat av: hanna

stackars dig!

Postat av: Marcus Å

Lider med dig, men du fixar det här! Du är stark som person har ju märkt så kom igen nu och kämpa dig igenom detta! Även om det inte är roligt... Du har mitt stöd iaf! :)

Postat av: danten89

Jobbigt.. men du får försöka se ljuset på andra sidan horisonten! Hur hårt och svårt det än kan vara ibland..



Idag fyller brorsan 15 så vi ska ha lite kalas för honom =)

Postat av: Pauline♥

men de där lät inge bra:/

hoppas du mår bättre snart tjejen<3

Postat av: Jessica

Usch! Låter iget roligt!!

Skickar bamsekramar!!!

Postat av: danten89

Ja det är lite drygt..

Egoistiskt kanske? :(



Javisst är det mys :)

Blir att svulla en massa sen ;)

Postat av: danten89

Skitstövel är vad han är?

Släpp det och gå vidare..

Tänk på dopet och att det är jul snart :)

Hur mycket det än kan smärta..



Jaa älskar att svulla.. :P

Postat av: danten89

Det är lugnt! :)

Ha en otrolig onsdag!

Postat av: jennifer

oh vad jobbigt. hoppas du mår bättre snart!

Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA

Vilken söt blogg :)

Hoppas att du får en fin dag!

Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Okej, jaa :) Såg du Desperate Housewives igår? :)

Postat av: Linnea

chili sv; tack för ditt stöd =)

Postat av: Linnea

Marcus Å sv: tack så hemskt mycket för din fina kommentar och tack för att du finns där som stöd =) Tack så hemskt mycket vet jag är stark också men det är alltid kul att höra det =)

Postat av: Linnea

danten89 sv; tack för tipset =)

Postat av: Linnea

Pauline sv; tackar, hoppas jag också :(

Postat av: Linnea

danten89 sv; ja exakt!!

Postat av: Linnea

jennifer sv; tackar, hoppas jag också :(

Postat av: Linnea

sanna sv; nej det gjorde jag inte gjorde du?

Postat av: Sandra

vad har hänt? =/



sv: ingen fara!

Postat av: Sandra

sv: vill du berätta? =/

Postat av: mk

jo idag är allt toppen,sj? :)

Postat av: Linnea

mk sv; vad bra.. njae inte helt bra här asså.. :/

Postat av: Sandra

sv: det kan jag göra!

Postat av: mk

jaha, men du kan alltid prata med mej om allt. så du vet <3

Postat av: Sandra

sv: fyfan =O. skulle aldrig kunna föreställa mig hur det skulle kännas! förstår om du är ledsen och besviken!

Postat av: Linnea

mk sv; shit tack så mcyket =)

Postat av: Anna med A

Tack (:

Postat av: Erica♥

Allt bra?:)

Postat av: mk

:)

Postat av: jennie

Tiden läker alla sår..eller vad säger man?!

Men va fan hjälper det nu när du mår dåligt.. ja men om nått år eller så, så kännsdet bättre!! Iblandärdet lättera att va lyckligt ovetande..

Man kan ju bara ana vad som hänt.. men i slut änden kommer det säkert vadet bästa att du fick all fakta..

Ta en dag i taget gumman..

Jag kommer ialla titta in hosdej även om du bloggar mindre eller inte alls..

Kom ihåg att du är toppen tjej! Jätte vacker och guld värd.. och har en grymt bra och fin blogg..

Ta ingen skit, han är inte värd dina tårar!!

Kram <3

Postat av: QN

alla har sin period, tror nog att detta är din.. hoppas allt ordnar sig!

Postat av: QN

sv: håll huvudet högt och bevisa för dig själv att du kan mer än så. jag tror nog att du är stark nog för detta. jag har varit med om värre saker, du med säkert men iallafall, payback is a bitch :)

Postat av: QN

sv: bra, och exakt! det är aldrig roligt att bli sårad, spelar ingen roll om det är från en man älskar eller ej. men att bli sårad, det är en del av livet liksom .. fortsätt med det du gör, alltså - vända allt till något positivt!

Postat av: Tessan

Jag mår bra hur mår du ??

Postat av: danten89

Eller hur! :)

Precis.



Har du en bra onsdag annars? :P

Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Ja men precis! :)

Postat av: Anonym

- stackare!

Postat av: Anna

Hoppas det blir bättre!

Postat av: Becca

sv: jag skulle ha jobbat men kompade ut så det blir onsdagsmys med älskling och så bonde söker fru ;)

tittar du på de programet?? =)

Postat av: JESSICKA♥

sv; Kanske inte den bästa helgen, tillbringa hela helgen inne för jag va sjuk. :/

Postat av: danten89

Lite får man faktiskt gråta.. en del släpper då :)

Ut med känslorna osv..

Men bra att du får en kompis på besök snart, så du får annat att tänka på.

Vad ska ni göra då? :)



Jadu vi får gäster klockan 16 och nu ska jag göra tårta! =D

Postat av: stella

sv: inte så mkt här heller ^^

Postat av: therese

sv: inte mycket.. dudå? :D

Postat av: Becca

sv: okej :D följer du ngt annat på tv'n då?? :)

Postat av: jessica

Ha ja eller hur ,D

Postat av: icornr

Lägg till din blogg på iPhone: http://www.icornr.com/sv/adduser.php Det är gratis och du kan tjäna pengar på bloggen! :)

Postat av: MYMiC

Men va!! Vem kan vara så hemsk mot någon som verkar så himla fin och underbar som dig?



Det bästa är kanske att bara att gråta ut ett tag, lyssna på musik, måla eller något annat. Var ledsen så länge du behöver, sen en dg måste man bara tvinga sig att lyssna på otroligt glad musik och tvinga sig att låtsas vara glad tills man blir det. Är det något så tveka inte att höra av dig, OK??



Jag hoppas att det ordnar sig och att du mår bättre snart, kram på dig!

Postat av: Emma -GENOM ALLT:PÅ RIKTIGT

allt är bara bra, själv? :D

Postat av: emelie

svar: okej men det är lugnt hehe :)

japp allt är bra med mig :D hur är det själv?

Postat av: julia

sv ; haha ja ;)

Postat av: julia

sv ; hehe ja, nemen oj då varför då ? jag mår rätt bra ;d

Postat av: Netty♥

sv' ja verkligen :)

Postat av: Saaaaaaaandrizz<33

Sv: Ja :)

Stackars dig!

Postat av: LORISSA LOVEBOMB

fy fan... försök vara stark, och ta hand om dig massor <3

Postat av: Sara - Only me

sv- :)

hur har din dag varit då sötnos? :)

Postat av: Anonym

sv- synd :(

Postat av: TOVE♥

;) okej vad bra! Jo de är toppen här också :)

Postat av: JENNYHAMMARSTRÖM- MITT LIV SOM MAMMA

sv: åh tack snälla :)

Postat av: jennie

Skönt att se att du får så många stöttande kommentarer.. =)

Bloggen är bra att skriva av sej i, och folk sriver snälla saker.. då känns det lite bättre!

=)

Postat av: ÅSA



oj vad är det som hänt?

Postat av: Jennie ♥

sv: hoppas du mår bättre snart!! kram på dej!

Postat av: chili

ja de é märkligt, egentligen borde man kanske bli glad. personen som försöker trycke ner en med skit skulle förhoppningsvis bli ledsen själv.

Postat av: linn

varse :) görs?

Postat av: Becca

sv: okej!! Följer du ngt annat program på tv'n då?? :b eller är du inte lika mycket nörd som jag?? ;)

Postat av: linnea

svar: haha okej :)

typ ingenting, hur har din dag varit? :D

Postat av: linnea

svar: haha okej :)

typ ingenting, hur har din dag varit? :D

Postat av: linnea

svar: haha okej :)

typ ingenting, hur har din dag varit? :D

Postat av: Kashaya

Usch då, ingen borde behöva bli behandlad så av någon annan. Men du kommer att fixa det här, hoppas det känns bättre snart. Kram



Sv. Med mig är det helt ok, hoppas du kommer dig igenom det jobbiga snart du med.

Postat av: M A T I L D A'

HejsaN! Nu är det tävling på min blogg Veckans Bild Följ bara instruktionerna i tävlingens inlägg och anmäl er ! :) DIREKT LÄNK TILL INLÄGGET: http://matildajjansson.blogg.se/2010/november/tavling-veckans-bild.html#comment



Ha det bra!

Postat av: Sandra

sv: förstår det... fan vilken stil!

Postat av: Jennifer

åh.. känner också sådär just nu, har gjort det i några veckor. livet är verkligen inte rättvist :( jag hoppas det går över snart, för både dig och mig! det är ingen höjdare att må såhär.

Postat av: Erika(jyringen)

f*ck det låter jätte jobbigt!!

vad har hänt? förstår om du int vill prata om

det men ibland kan det vara skönt att få det ut

ur systemet till främlingar...

hoppas det löser sig för dig i varje fall!

Postat av: josefine

Nå, vad tycker bloggarna nu om dessa Uggs?

Postat av: danten89

Det var jättesmarrigt.. :)



Händer resten av kvällen?



Bra att du mår bättre..:)

Postat av: Saaaaaaaandrizz<33

:)

Postat av: JULIA

hoppa det blir bättre!



sv/jag mår också skit.

Postat av: danten89

Ja ibland blir man rörd av alla fina människor som finns därute :D



Jadu ska ta lite extra fika.. träna lite extra inför jobbintervjun.. är så nervig för ingenting.. men känns som så mycket står på spel.. :*



Sen är det lite tv som gäller :)

Postat av: Sandra

sv: förstår om det känns hemskt! även om jag aldrig har varit med om samma sak så förstår jag att du känner dig så jävla sviken!

Postat av: amanda

det är lugnt blir så ibland varse =D

Postat av: danten89

Det var underbart gott ;)



Ja det är så härligt =)



Jag har alltid haft svårt för liksom möten och samtal.. ;(

Postat av: mk

haha ja, men de är ju så gott :D

Postat av: Marielle

så lite så =D

Postat av: Sara - Only me

sv. ja har bara tagit d lugnt typ :)

va ska du göra imorn sötnos?

Postat av: Tessan

oki hoppas att du blir bra

Postat av: Kashaya

Sv. Även om det inte känns så nu så kommer du så småningom att må bättre och förmodligen komma ur det hela starkare än innan, tro mig! Been there... Tack. Hoppas du får en ok kväll trots allt.

Postat av: Sandra

sv: ja och jag hoppas att min kille aldrig gör så mot mig! vet inte vad jag skulle göra då =/

Postat av: Marielle

Jag hoppas verkligen att det blir bättre! stackare =/

Postat av: Marielle

var stark! Det blir nog bra snart ska du se =)<3

Postat av: Jennifer

Sv: Ja.. Det är enora kärleksbekymmer, och då menar jag enorma. Vet inte vad jag ska ta mig till längre. Men ja, vi båda förtjänar att vara lyckliga och att må bra, så jag hoppas det blir så snart!

Postat av: mk

a, jaha mums hehe :D

Postat av: Sara - Only me

ska på stan me mamma efter skolan :)

Postat av: QN

sv: mjo =) bortsett från det, är allt som det ska?

Postat av: Sandra

sv: jag förstår verkligen hur du menar! usch vad hemskt! styrkekram!

Postat av: Linnea

Marielle sv; tack så mkt =)

Postat av: Linnea

Sandra sv; nä det förstår jag :(

Postat av: Linnea

danten89 sv; nä det förstår jag..

Postat av: Linnea

tessan sv; tack så hemskt mycket, det värmer :)

Postat av: julia

åh fy fan ! ojdå ;/ beklagar !

Postat av: Linnea

sandra sv; vad bra :) åh tack nu blev jag mycket starkare :)

Postat av: Linnea

julia sv; aa :( tacker eller nått hehe..

Postat av: QN

sv: bra då! :) jo allt är bra här

Postat av: Jennifer

Sv: Jo.. men jag försöker att inte bryta ihop. Är dock bra nära ibland, men jag orkar inte göra det.. kan göra det när som helst men jag vill inte, mår inte bättre av det :/

Postat av: Sara - Only me

sv. haha sant :)

vet faktiskt nt sj?

Postat av: Sara - Only me

sv. yeah :D

Postat av: Jennifer

SV: Tack, du med!

Postat av: Linnea

sara only me; :)

Postat av: Sara - Only me

sv. :d va händer imorndå?

Postat av: mk

åh va gott ju :D

Postat av: JESSICKA♥

sv; Jo tack det är bättre, men huvudet värker fortfarande tyvärr, hur är det själv? :)

Postat av: IISABEL

inte direkt :) själv ?

Postat av: Kashaya

Sv, Ja då känns det säkert ännu jobbigare men då vet du ju åtminstone att det går att ta sig ur det och det kan kanske vara skönt iallafall? Tack det blir säkert en helt ok kväll för mig, ska bara ta det lugnt hade jag tänkt.

Postat av: kimninja

Hoppas allting löser sig, kram ^^,

Postat av: jessikaz - party prinsessan

sv; i veckan ska ja va i skolan å va med vänner du då? :)

Postat av: danten89

Jag tänker mest fundera på att jag ska prata.. :P

Så att jag inte sluddrar eller så.

Haha.

Kroppsspråk och sådär får komma i andra hand.. :D



Kan ju inte bara sitta där och föra mig rätt och sen bara mumla? :P

Postat av: Marielle

bra! Så lite så! Man behöver påminnas om det ibland =) kram

Postat av: elin

sv: tack så mycket! :D

svarar på kommentarer, ska strax plugga musikhistoria -.-.. hoppas att du mår bättre snart! :)

Postat av: Anna med A

inte så bra..

Postat av: danten89

Jaha.. vi är alla olika och tur är väl det :)



Men jag har alltid haft svårt för muntliga redovisningar i skolan osv.. det är väl det som avspeglar sig nu... :* Har tränat för mig själv och sådär iallafall :)

Postat av: danten89

Jag var den där lugna, tysta pluggisen. Haha.

Men jag har blivit bättre och säkrare i mig själv med åren =)



Nej ska sova nu, om jag kan, godnatt och sov gott! :D

Postat av: Anna med A

ja :)

Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Hur är det med dig ikväll då? :)

Postat av: chili

hoppas du kunnat sova gott trots allt. Även om det som sagts gör ont så é du världen mest Underbara person.

Postat av: Jenny - tankar, foton & musik

hoppas du mår bättre snart. =/

Postat av: amanda

japp =)

Postat av: Helen`s Fashionblog

Nice..

Ta en titt på min blogg:=)

Gi en gave som varmer..

Takk

Postat av: linn

vakna precis :) Händer nåt kul idag då?:)

Postat av: Netty♥

sv' ska snart dra till bussen. själv?:)

Postat av: linnea

svar: okejokej, låter hur mysigt som helst!

vad ska du göra idag då? (:

Postat av: Marcus Å

Jag hoppas att det hjälper lite iallafall för du verkar vara en person som kommer ta dig igenom detta. Du är stark och det vet du!



VAd ska du göra idag till exempel? Inte tänka på det här i alla fall!

Postat av: thesswester - inte som alla andra

gud så söt blogg! :D

Postat av: Saaaaaaaandrizz<33

Sv: Oj... Hmm. Jag vet inte riktigt! Skolan, kompisar, dans... OSV :P sj?

Postat av: ÅSA



allt som man kan tänka sig tror jag väll ändå inte.



Men hoppas det blir bättre!

Postat av: becca

Sv: okej.. Allt bra idag då? :-)

Postat av: Emma -GENOM ALLT:PÅ RIKTIGT

det borde sättas lagar på hur man får behandla människor och inte bara "oskriva" lagar..

Postat av: becca

Sv: följer desperata hemma fruar, robinson, och bonde söker fru ;-) hoppas allt är bra idag? :-)

Postat av: Kashaya

Sv. Nej brukar inte kännas som man ska lära sig något av det när det händer/precis har hänt men man brukar göra det. Hoppas du fick sova lite i natt iallafall.

Postat av: Linnea

danten89 sv; jag förstår men bra att du blivit säkrare :)

Postat av: Linnea

felicia sv; jodå det är bättre här sj? =)

Postat av: Linnea

jenny sv; åh tack så hemskt mycket det värmer :)

Postat av: Linnea

netty sv; åh mysigt =) ska snart hoppa in i duschen osen hämta lillebror på dagis :)

Postat av: Linnea

Linnea sv; ska hämta min lillebror om ett tag från dagis osen göra middag vad ska du göra i daG? :)

Postat av: Linnea

thesswess sv; tack så hemskt mycket :)

Postat av: Linnea

Sandriz sv; åh låter roligt :) jadu ska hämta lillebror, va med syrran, laga middag osen va med vänner hehe =)

Postat av: Linnea

åsa sv; haha neeh okej inte allt kanske :D Tack så mycket :) är redan lite bättre iaf :)

Postat av: Linnea

becca sv; aarå det är bättre i dag, hur är de själv? =)

Postat av: Linnea

becca sv; shit det var många! haha

Postat av: Linnea

jessica sv; haha aa!

Postat av: Linnea

icorner sv; aah okej

Postat av: Linnea

emelie sv; vad bra :) jo det är bättre här i dag iaf. :)

Postat av: Linnea

Jennifer sv: :) tackar :)

Postat av: Linnea

sara sv; ja i dag ska jag snart hämta min lillebror iaf. sj? =)

Postat av: Linnea

mk sv; haha ja :)

Postat av: Linnea

Jessicka sv; ajdå låter inge vidare :( jo det är bättre i dag iaf :)

Postat av: Linnea

anna sv; aa :) vad gör du i dag? :)

Postat av: Linnea

amanda sv; aa :) vad har du för dig i dag? :)

Postat av: Linnea

Helen sv; Jadu det kanske jag gör

Postat av: Linnea

Skriv din kommentar här & tänk på att reklam & spam raderas direkt! Såklart är det bara att kommentera så mycket du vill i "Veckans blogg"

Postat av: kaffehörnan

Fy vad tråkigt att du mår dåligt

Jag kan säga, den personen är inte värd dig

Kanske ingen tröst just nu

Kram från mig

Postat av: Sandra

sv: i helgen så är det öppet hus på skolan och sen så bara slappa ^^

själv? =)

Postat av: Anonym

Skriv din kommentar här & tänk på att reklam & spam raderas direkt! Såklart är det bara att kommentera så mycket du vill i "Veckans blogg"


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0