♥ Kärleks intervju

Kikade i arkivet och hittade en intervju jag gjorde hos Frida..

 


Kommentarer
Postat av: Linda

sv: Va bra:)

Med mig är det toppen:D

Postat av: danten89

Skoj med kärleksintervju.. mycket roligare än en jobbintervju.. :)



Läste du på nåt innan du gick på intervjun då?

Vad ställde du för frågor till han som intervjuade? :P

Need som tips.. haha.



Jo men intervjuar han bara några så är det säkert lättare att sticka ut också :D



Du kunde nämnt din blogg? Så kunde han sett vilken trevlig tjej du är ;)



Postat av: Mikaela

Okej :)

Postat av: mk

ja :D

jaha, jo de behövs faktiskt hos mej med:p

Postat av: Linnea

Linda sv; vad bra =)

Postat av: Linnea

mikaela sv; jajjemän =)

Postat av: danten89

Men det låter ju som bra frågar ju :D

Borde nog anteckna lite om ICA, om han kommer att fråga mig nåt om dem..

Fast kan ju en del lite redan, handlar ju hos dem ibland osv :P



Du kan ringa och fråga hur dem ligger till i rekryteringen? Bara liksom för att checka och kolla och nämna att du är intresserad? :)



Nej men dem kan ju gå in och läsa lite och så kanske dem gillar det dem ser ju? :D

Postat av: Linnea

mk sv; haha aa, men så jobbigt o städa bara =/

Postat av: mj

ja de håller jag med om.. :/

Postat av: Linnea

mk sv; aa =/ men nån gång måste man ta i o börja hehe =)

Postat av: Mikaela

Tack :)

Postat av: Anonym

http://alexandraekstrand.blogg.se/2010/november/v-som-i-veckans-blogg.html#comment



, var med & tävla om att bli veckans blogg! :)

PUSS & KRAM

Postat av: Sanna

Hej !

Om du fick välja att vinna ett helt valfritt plagg ifrån Mahingo.com , vad skulle du välja då ?



Tala gärna om det för mig så kan du få vad du önskar:

http://moonzanna.se/2010/october/tavla-om-en-onskevist-ifran-mahingocom.html#comment

Postat av: Linnea

mikaela sv: varsegod =)

Postat av: Linnea

mikaela sv; tycker du om snö?

Postat av: Linnea

anonym sv; ja kanske de =)

Postat av: Mikaela

Okej, nej jag tycker att det är jobbigt med snö :) hehe dudå?

Postat av: Linnea

sanna sv; vet inte ens vad det är för något =/

Postat av: Linnea

mikaela sv; hehe okej jag förstår =) jag tycker det är jobbigt när det är snöstorm men när snön lagt dig o de har plogat o det är sol ute tycker jag det är jätte mysigt med snö =)

Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Det har jag! Jag hoppas att du har det likaså :)

Postat av: Mikaela

Ja det håller jag med om :)

Postat av: Linnea

felicia sv; vad bra =) joda samma här =)

Postat av: Linnea

mikaela sv; hehe aa =) man går inte ut i onödan när det snöar .. hehe

Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Låter toppen de! Hoppas det håller i sig :)

Postat av: Helen

Hei. Se på min blogg:) Takk

Postat av: therese

sv: hihi♥

Postat av: therese

sv: kul att du är med :D

Postat av: Emma -GENOM ALLT:PÅ RIKTIGT

okej, vad letar du efter för typ av jobb då? :)

Postat av: danten89

Jag skulle med vilja starta eget med bloggen, men det är svåårt.. och håårt.

Då måste man ju ta kontakt med sponsorer och företag och shit. :P

Ett himla bök.



Hur många besökare brukar du ligga på? :)

Postat av: carolinakarlsson

okej :) är det han som är ditt ex/din pojkvän? :)

Postat av: carolinakarlsson

okej! vad kul :)

Postat av: danten89

Okey :)

Jaa besöksantalet varierar ju från dag till dag haha.. ena dagen går det upp och andra ned.. :P



Har du tjänat nåt på din blogg än då? (:

Postat av: danila

yes :)

Postat av: nelly

åå fin blogg!

lägga till varandra via bloglovin? :D

Postat av: mk

haha ja de måste man ju:p

Postat av: ÅSA





Nu är Dagens Bloggar klara!!



Gå in och titta vilka som vann!

Om inte du var en av de 3 lyckliga kommer en ny chans inom kort!

Postat av: Anna

Söt intervju :)

Postat av: hanna

nej har aldrig varit på en sån

Postat av: Mikaela

Haha nej eller hur :P

Postat av: MYMiC

Haha naw, vad sött ju! :o

Postat av: jennie

Vilket kultest.. måste va jätte kul så här i efter hand.. Finns det något svar som du skulle ändra nu? (inte hur länge ni varit ihop..)

Har själv inte gjort några intervju.. men skulle kunna tänka mej, om det dök upp någon bra!

=D

Postat av: stella

sv: mm :) gjort idag då?

Postat av: Linnea

felicia sv; ja hoppas jag också =)

Postat av: Linnea

helen sv; okej kanske kikar in lite senare =)

Postat av: Linnea

therese sv; hehe =) vad har du för dig? =)

Postat av: Linnea

Emma sv: jag letar efter någon typ av kontorsjobb som kundtjänstmedarbetare, receptionist osånt =)

Postat av: Linnea

carolina sv; hehe aa =)

Postat av: Linnea

danten89 sv; ja lite men det var längesen hehe har du tjänat nått?

Postat av: Linnea

mk sV; hehe aa =)

Postat av: Linnea

åsa sv; aa okej =)

Postat av: Linnea

anna sv; ja eller hur visst var den =)

Postat av: Milla

SV: Åh hade du roligt på kryssningen? :D. nej min helg bestod typ av att inte göra någonting, mina öron verkar aldrig vilja bli bättre tråkigt nog. :P. Kram

Postat av: Anonym

:)

gjort idag då?

Postat av: danten89

Än så länge har jag väl tjänat 22 kronor och 14 kronor.. värsta rik man blivit ju? :P

Haha.

Men måste vänta tills man tjänat runt 300-500 innan man kan ta ut något..

Tycker dem kunde betala ut det man tjänar varje månad..

Postat av: danten89

Hörde du av dig till företaget sen? :)

Postat av: mk

okej, nej de blev ändrade planer med min kompis.. så de blev bara plugg o tandläkaren idag :/

Postat av: Anonym

Kolla gärna min bloppis:)

Postat av: ÅSA



nästa gång är NU! i 10 min till

Postat av: Yohanna

Hej! :D

hoppas du har haft en mysig tisdag :) !

tänkte bara fråga om du inte skulle vilja vara med i "dagens blogg" ? :) isåfall går du in på min blogg och läser texten. tack i förväg! ps. glöm inte att du MÅSTE länka till min blogg för att få vara med i tävlingen. peace!

Postat av: soofie

Fin blogg

Postat av: tove

ja så är de.. ;)

allt bra idag?

Postat av: Jennifer

Vad kul :)

Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Det förstår jag!



Förresten, det är verkligen kul att hitta och läsa såna där gamla saker ju :)

Postat av: danten89

Okey ;)



Har du en bra kväll?

Postat av: danten89

Samma här faktiskt..

Planer för morgondagen=)?

Postat av: Emma -GENOM ALLT:PÅ RIKTIGT

okej, kul!

Postat av: Netty♥

Så söt den översta bilden var :)

Postat av: bex.



snälla jag ber dej skulle vart underbart gulligt om du kunde bli medlem här .

http://gratis-fashion.se/inviter-ven.php?id=71147

puss !

Postat av: jennie

Precis.. man ska va glad över sina gener.. men måste nog slå ett slag för att sköta huden, krämer och inte sola såå mycket. =P

Hur gick det på jobbintervjun??

Låter som ett spännande jobb!

Postat av: Linda

sv: Och det blir bara mer och mer:D

Postat av: caroline.

fin blogg! :) följ min blogg via bloglovin

Postat av: Chili

söt intervju:) Jo jag mår mer än bra..hehe helgen lämnade efter sig en massa värk men glada minnen..firma fest:)

Postat av: Lovisa

Fin blogg :)

Postat av: Nathalie & Cecilia

Söta ni är tsms!

Postat av: absoluteelin

åh vad fin bild där!

hur mår du idag?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0