Finalisterna

Här kommer finalisterna denna vecka så skriv i detta inlägg vilken blogg du röstar på så publicerar jag vinnaren på måndag.

Man får endast rösta en gång så tävlingen blir så rättvis som möjligt! Om du inte blev vald denna vecka, kommer en ny chans nästa vecka..

1. http://jennsiii.blogg.se/



2. http://kashaysblogg.blogspot.com/



3. http://tovesegnablogg.blogg.se/



4. http://mittlivmedvark.blogg.se/



5. http://ruckis.blogg.se/



6. http://osin.blogg.se/


Lycka till nu allesammans!

TÄVLINGEN AVSLUTAD!

Kommentarer
Postat av: Laila Gustafsson

Gud vad glad jag blev att jag var en av finalisterna nu är jag jätte glad de vart pricken över iet ju :)



Kram Laila

Postat av: Cissi

Jag röstar självklart på nummer 4!

Postat av: elin

sv: vad bra, jo det är bra! :D vad gör du?

Postat av: danten89

Jag röstar på nummer 4 =D

Postat av: kaffehörnan

Jag röstar på nr 4

Postat av: Kashaya

Roligt.=) Dags att ragga lite röster då.

Postat av: johanna

2 tycker jag ;)

Postat av: friida

Srr för segt svar.. Min dag var bra din då? :D

Postat av: jessica

Jaha gulligt,D

Postat av: j o a a n s s o n 's ♥

jag röstar på nummer 6 :D



svar: najs, va göru? :)

Postat av: KNORKAN

Tack snälla du :)

Postat av: Marcus Å

Tack så mycket!



Det låter så mysigt att jag blir avis nu.. Jag träffar ju aldrig någon att dela livet med! :( Själv ska jag bara vara hemma i helgen och ta det lugnt!

Postat av: M I Z T Y

Hihi okej hoppas ni hade en bra kväll igår iaf =) Vi hade bara hemmakväll =) Har ju min dotter på heltid så e inte ofta det blir annat än hemmakvällar hehe

Postat av: felliciiaa.blogg.se - Felicia Johansson

Det låter bra det! Jo men samma här :)

Postat av: amanda dagens blogg tävling ♥a

röstar på 4.an ;:D

Postat av: Evelina

2 :)

Postat av: NATTAFOTO - drömmen om att bli fotograf

Nummer 4 :D

Postat av: Gosia

Nr4

Postat av: Z A N D R A :)

hmmm, nummer 6 då :p

Postat av: Malin I Form

Nr 2

Postat av: therese

sv: idag ska jag vara med en kompis :D har precis sett Harry Potter och dödsrelikerna! dudå? :D

Postat av: Johanna

nr 2

Postat av: TOVE♥

Åh tack!! :D

Jag röstar på mig själv om man får de?:)

Postat av: annie :D:D:D

ja röstar på tove ljunggrens blogg

Postat av: Sisters

På tovesegnablogg.blogg.se

Postat av: sofia

jag röstar på tovesegnablogg.blogg.se

Postat av: Sara

sv: Jodå, det är bara bra :) själv då?

Postat av: sannalitens.blogg.se

Svar: Hej! Nu är jag tillbaka igen efter min suuuperlånga, dryga sjukdom. Så ursäkta det sena svaret. Men nu är jag någorlunda frisk :) Hur mår du då? :)

Postat av: MADDES

Jag röstar på nummer 5!!

Postat av: Fotograf Jessica

Kikar in och hoppas din lördagkväll och resterande dagar av helgen blir kanon bra.

kram

Postat av: Nadja

God kväll!



Röstar på nr 3. =)



Allt bra? =)

Postat av: JESSICKA♥

sv; allt bra med dig? :)

Postat av: m

nr 4 !

Postat av: Siri

nr 4 röstar jag på :)

Postat av: cecilia

3 :)

Postat av: MYMiC

jag röstar på nummer 3 :)

Postat av: ella ♥

- jag mår bra, själv då? :)



tackar! ^^

Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: okej :)



Jag har ägnat hela helgen åt födelsedagsfirande - fyllde 21 i lördags :) Hur är det med dig?

Postat av: Sandra

sv: haft en fin helg? =)

Postat av: mathilda

sista! :)

Postat av: susy

nr 4.

Postat av: stephanie isabell

sv: okej :D mysogt! hoppas att du haft en härlig helg? =)

Postat av: Laila Gustafsson

Hi hi hi får man rösta på sig själv en gång så gör jag ju de ;)



Kram Laila

Postat av: Jenny - tankar, foton & musik

bra bloggtips =)

Postat av: Linnea

elin sv; vad bra :) jag gör inte så mycket kikar one tree hill lite sj? :)

Postat av: bloggproffs.

nummer 3

Postat av: jennifer

oj, jag hade totalt missat att jag kom med :o

Postat av: Jennie ♥

sv: oj missade totalt detta :P

kram

Postat av: mariasvernell

Jag röstar på nummer 3!!!!!!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0