Dagens fråga

Jag och min pojkvän började prata i kväll om vad vi tycker är viktigt i ett förhållande.. vi kom fram till att det är en svår fråga att besvara igentligen, eftersom alla förhållanden är olika osv. men vi var överens om att man ska lita på varandra, ha roligt tillsammans, trivas i varandras sällskap, kunna prata och ha egen resp. tid till tillsammans.

Nu vänder jag mig till mina underbara läsare och frågar, så vad tycker ni är viktigast? Skriv gärna hur eran relation ser ut med eran pojkvän/ flickvän..


Kommentarer
Postat av: Marcus Å

Det är en väldigt svår fråga men det viktigaste är väl tillit och respekt, eller?



Gud vad kul att ni har hittat tillbaka till varandra. Vad ska du göra i helgen då?

Postat av: KNORKAN

Det finns mycket som är viktigt i ett förhållande, men att kunna lita på varandra är ett måste :)

Postat av: Madeleine

Jag är på er linje! Vårt förhållande ser väl ut ungefär sådär, bortsett från egentiden. Vi är rätt dåliga på det, men det blir bättre och bättre. :)

Postat av: M I Z T Y

Jo de e allt bra, vad ska du göra en fredag som denna då?

Postat av: Netty♥

sv' absolut :D

Postat av: PAUSE

håller med er

Postat av: Emilie

jag tycker att det är otroligt viktigt att man har roligt tillsammans, att man kan känna sig trygg med sin partner. Det skapar ju en tillit till varandra! :)

Postat av: Louise- en blogg om det mesta!

Att man kan ha kul ihop:)

Postat av: Jessica

Måste nog hålla med er där. Det är mkt som är viktigt i ett förhållande! :) Inte bara en sak. Utan allt ska falla in i varandra.

Postat av: mk

haha ja ellerhur :D

Postat av: Saaaaaaaandrizz<33

Sv: Inte så mycket :)

Allt bra?

Postat av: danten89

Låter som en mysig helg :)



Jag ska på nya Harry Potter imorgon och så på kalas på söndagen. En riktig höjdar helg faktiskt :D



Allt bra idag? :)

Postat av: mk

ah, jag ska vara med vänner o sen får vi väll se vad som händer hehe :) själv då?

Postat av: Saaaaaaaandrizz<33

Sv: Det är inte så bra :(

Postat av: Kashaya

Vad svår fråga... tillit, respekt och att bådade ha tid för varandra och ge varandra egentid.

Postat av: Linnea

danten89 sv; aah okej hoppas den är bra =) aarå det är bra här sj? =)

Postat av: Linnea

mk sv; vad kul =) ska va med killen och sen fira morfar..

Postat av: Linnea

Sandriz sv; ajdå låter inge bra =(

Postat av: Linnea

kashya sv; bra svar! =)

Postat av: mk

ja, okej va kul ju :)

Postat av: Linnea

mk sv; hehe aa :)

Postat av: JL<3

älskar din header! :d

Postat av: j o a a n s s o n 's ♥

svar: ja, jag hade en bra dag igår, hade du? :D

Postat av: Anna med A

Okej, härligt :)

Postat av: mk

ah, så vad gör du idag då? :)

Postat av: Linnea

JL sv; tackar :)

Postat av: Linnea

johannson sv; okej vad bra, jo samma här :)

Postat av: Linnea

Anna sv; hehe aa :)

Postat av: Linnea

mk sv; kikar one tree hill just nu sj? =)

Postat av: GUESS WHO?

- att man kan prata om allt!

Postat av: Saaaaaaaandrizz<33

Sv: Nej :(

Postat av: Linnea

guess who sv; bra svar :)

Postat av: Linnea

Sandriz sv; hoppas du mår bättre snart iaf =)

Postat av: mk

okej, jag fixar mej och dunkar musik från one tree hill haha ;p

Postat av: jessikaz - party prinsessan

Sv; jo bara fint, förutom att jag är lite förkyld.. dudå?

Postat av: Linnea

mk sv; åh shit! o jag ser one tree hill haha..

Postat av: Linnea

jessickaz sv; aj du får krya på dig =) jo med mig är det bara bra =)

Postat av: josefine

att man litar på varandra och trivs tillsammans :)



sv; tack så mycket :)

Postat av: Linnea

Josefine sv; tack för svaret =) varsegod =)

Postat av: jessikaz - party prinsessan

Sv; jo jag får ta och göra det! Okey, vad bra då =)

Postat av: mk

haha ja verkligen ;O :D

Postat av: Saaaaaaaandrizz<33

Sv: Tack :)

Postat av: mizthanguyen

Var gärna med och tävla om att bli veckans blogg! Tävlingen avslutas i slutet av veckan. Lycka till! :)

Postat av: Linnea

jessikaz sv; ja det får du =)

Postat av: JL<3

sv, vsg! :)

vad gör du annrs ? :)

Postat av: Linnea

mk sv; hehe aa :)

Postat av: Anna med A

okej låter bra :)

Postat av: Linnea

sandriz sv; varsegod :)

Postat av: Linnea

sv; varsegod :)

Postat av: Linnea

sv; ja kanske de..

Postat av: Linnea

anna sv; aa :)

Postat av: Linnea

JL sv; :) just nu kikar jag one tree hill hehe sj? =)

Postat av: I AM BAAM - Göteborg Edition

Jag tycker att det är viktigt att man kan vara ärliga mot varandra, man ska lita på varandra och respektera varandra.



Allt det du skrev tycker jag är otroligt viktigt. Det jag tycker är så skönt med mig och min karl är att vi kan umgås som bästa vänner också. Vi har superroligt tillsammans och vi kompleterar varandra så bra.

Postat av: Beatrice Jakobsson (foto)

att man vågar lita på varandra :D

Postat av: Laila Gustafsson

Hjesan vännen tror att lita på varandra å respektera varandra är väldigt viktiga hörnstenar i ett förhållande.



Hur har din helg varit då????



Kram Laila

Postat av: idaa

En viktigt sak är att kunna vara sig själv i sin respektives sällskap.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0