♥ Anställningsintervju

Hejsan!

Ska snart bege mig in till stan för att gå på en anställningsintervju.. Har hittills i dag läst på om företaget och jag känner mig ganska säker på vad deras affärsidé är och jag måste säga att den är super! Jag hoppas verkligen att jag blir en del i deras företag, för det känns helt rätt och jag har lite företagande samt ekonomi i familjen så det känns extra bra eftersom man har en aning vad det handlar om..

Håller verkligen tummarna för det här jobbet, för det var det här jobbet jag höll mina extra tummar för redan innan jag sökte.. Allt i deras profil som de sökte, passa så utmärkt in på mig!!

När personen ringde mig från företaget i fredags och intervjuade mig via telefonen var jag väldigt stressad eftersom jag precis skulle iväg till tåget, men även att jag var stressad kändes det ändå avslappnat och jag fick in lite humor i det hela och många skratt.. Eftersom jag tror att det är bra att ha humor och kunna skratta blir man en bra medarbetare också.. en rolig medarbetare som man tycker om att vara med som är glad osv.

Neh! Nu måste jag fixa det sista så jag kan dra sen.. Så nervös!! Eller iaf. lite men mest är jag förväntans full över hur den här personen är som jag pratade med (Som man alltid är eftersom man får en uppfattning när man pratar i telefonen, vi får se om det är sant) samtidigt ska det bli roligt att se hur arbetsplatsen ser ut, om den är stor eller liknande.. Spännande!

Håll tummarna för mig nu, snälla!

 

RSS 2.0