Mys helg med mitt hjärta <3

Nu är jag tillbaks efter min lediga helg från bloggen och tävlingen av veckans blogg är snart slut så passa på att rösta nu innan det är försent!

Min helg har varit helt underbar och inga festligheter har det varit mer än att vi firade min morfar som fyllde 70 år. I fredags kom min pojkvän på middag och jag hade bakat en jättegod chokladkaka samt gjort egen glass till, mums!

På lördagen tog vi en promenad innan jag skulle iväg och fira min morfar med släkten.. När vi firat han klart åkte jag hem till min pojkvän och umgicks med han och hans familj, riktigt mysigt! Har saknat de under vårt uppehåll som vi hade, helt sjukt igentligen vad man blir fäst vid pojkvännens familj.

I går söndag tog jag en promenad hem och gjorde pizza till middag samt lekte med lillebror..

Hoppas eran helg har varit lika underbar!

L <3 J som vi skrev i snön..

 

RSS 2.0